قلعه نویی و گل محمدی گزینه های سرمربیگری تراکتورسازی
قلعه نویی و گل محمدی گزینه های سرمربیگری تراکتورسازی

عصر تبریز:  باشگاه تراکتورسازی به صورت رسمی مذاکره با امیرقلعه نویی را تکذیب کرد. این خبر درحالی منتشر می شود که روز گذشته سایت ورزش ۳ از مذاکره امیرقلعه نویی با تراکتورسازی خبر داده بود و خبرگزاری فارس هم امروز از توافقات اولیه قلعه نویی و تیم اول تبریز خبر داده. موضع رسمی تراکتورسازی اما همچنان […]

عصر تبریز:  باشگاه تراکتورسازی به صورت رسمی مذاکره با امیرقلعه نویی را تکذیب کرد. این خبر درحالی منتشر می شود که روز گذشته سایت ورزش ۳ از مذاکره امیرقلعه نویی با تراکتورسازی خبر داده بود و خبرگزاری فارس هم امروز از توافقات اولیه قلعه نویی و تیم اول تبریز خبر داده. موضع رسمی تراکتورسازی اما همچنان تغییری نکرده؛ تونی سرمربی تراکتورسازی است. 

شنیده ها حاکی از آن است که مذاکرات با تونی اولیویه را در مورد مسائل مالی به نتیجه نرسیده و به همین دلیل گزینه های دیگر برای سرمربیگری تراکتورسازی مطرح شده اند. مطرح شدن نام امیرقلعه نویی و فرهادکاظمی برای هدایت تیم تراکتورسازی ظاهرا در همین دسته بندی هستند.
نکته مهم اینجاست که اگر مشکلات مالی تراکتورسازی برای نگه داشتن سرمربی پرتغالی صحت داشته باشد امکان خرید امیرقلعه نویی هم وجود ندارد. سرمربی سابق استقلال معمولا دستمزد پایینی نمی گیرد و اگر قرارداد امضا کند به احتمال زیاد یکی از گران ترین مربیان لیگ برتری خواهد.
در این میان یک احتمال دیگر هم د وجود دارد. اینکه مدیریت تراکتورسازی با سرمربی پرتغالی مشکلات اساسی دارد و به همین دلیل سراغ امیرقلعه نویی رفته . رسانه های تبریزی احتمال اختلاف نظر میان سرمربی و مدیرعامل را بیشتر از مسائل مالی می دانند و حتی در برخی رسانه های محلی از مذاکرات یحیی گل محمدی  و تراکتورسازی تبریز خبر داده شده است. باید منتظر ماند و دید دوری تونی به دلیل مشکلات مالی است یا مشکلات دیگری در میان است.