خبر خوب برای حاشینه نشین‌ها/تصویب احداث ۵۹۲ واحد مسکونی برای حاشیه نشینان تبریز
خبر خوب برای حاشینه نشین‌ها/تصویب احداث ۵۹۲ واحد مسکونی برای حاشیه نشینان تبریز

عصر تبریز: اعضای شورای اسلامی تبریز در جلسه‌ای به لایحه شهرداری تبریز در خصوص ساماندهی بافت حاشیه نشین رای مثبت دادند و بدین ترتیب مقدمات آغاز احداث ۵۹۲ واحد مسکونی برای حاشیه نشینان فراهم گردید. بر اساس تفاهم نامه چهارجانبه ای که میان وزارت راه و شهرسازی، استانداری آذربایجان شرقی، انجمن صنفی انبوه سازان کشور […]

IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۰۰۵۸۱۶_۰_

عصر تبریز: اعضای شورای اسلامی تبریز در جلسه‌ای به لایحه شهرداری تبریز در خصوص ساماندهی بافت حاشیه نشین رای مثبت دادند و بدین ترتیب مقدمات آغاز احداث ۵۹۲ واحد مسکونی برای حاشیه نشینان فراهم گردید.

بر اساس تفاهم نامه چهارجانبه ای که میان وزارت راه و شهرسازی، استانداری آذربایجان شرقی، انجمن صنفی انبوه سازان کشور و شهرداری تبریز به امضا رسیده است بعد از تصویب اعضای شورای شهر و بر اساس این تفاهم نامه کار احداث این واحدهای مسکونی آغاز خواهد شد.

انجمن صنفی انبوه سازان کشور در این پروژه با آورده ۳۵۰ میلیاردریالی و شهرداری تبریز نیز با آورده ۹۰ میلیاردی به نسبت ۸۰ به بیست در این پروژه مشارکت خواهند داشت.

همچنین شهرداری تبریز خرید ۵۰ درصد از واحد های مسکونی بعد از اینکه ساخت و ساز این واحد های مسکونی به پیشرفت ۵۰ درصد برسد را تضمین نموده است.

گفتنی است این لایحه در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز مورد بررسی و تصویب قرار گرفته بود و در موافقان و مخالفان این لایحه در جلسه گذشته شورا به بیان نظرات خود پرداختند این لایحه در جلسه امروز شورا به تصویب رسید.