سری دوم «قیزیل قافیه لر» در ایام محرم به روی آنتن می رود+(فیلم)
سری دوم «قیزیل قافیه لر» در ایام محرم به روی آنتن می رود+(فیلم)

برنامه قیزیل قافیه لر با هدف تولید اشعار جدید در حوزه شعر آئینی و مرثیه آذربایجانی در سال گذشته تولید شد و با توجه به استقبال خوب شهروندان عزیز و شاعران، تولید این برنامه در دومین سال خود در دست اقدام قرار گرفت. عصر تبریز: برنامه قیزیل قافیه لر با هدف تولید اشعار جدید در […]

برنامه قیزیل قافیه لر با هدف تولید اشعار جدید در حوزه شعر آئینی و مرثیه آذربایجانی در سال گذشته تولید شد و با توجه به استقبال خوب شهروندان عزیز و شاعران، تولید این برنامه در دومین سال خود در دست اقدام قرار گرفت.

عصر تبریز: برنامه قیزیل قافیه لر با هدف تولید اشعار جدید در حوزه شعر آئینی و مرثیه آذربایجانی در سال گذشته تولید شد و با توجه به استقبال خوب شهروندان عزیز و شاعران، تولید این برنامه در دومین سال خود در دست اقدام قرار گرفت.

تهیه کننده برنامه های تلویزیونی از به روی آنتن رفتن ” قیزیل قافیه لر” در ایام محرم برای دومین سال پیاپی در شبکه سهند خبر داد.

مهدی نعلبندی در گفتگو با  هم نوا با اشاره به هدف از تولید این برنامه گفت: برنامه قیزیل قافیه لر با هدف تولید اشعار جدید در حوزه شعر آئینی و مرثیه آذربایجانی در سال گذشته تولید شد و با توجه به استقبال خوب شهروندان عزیز و شاعران، تولید این برنامه در دومین سال خود در دست اقدام قرار گرفت.

وی در تشریح این برنامه اظهار داشت: برنامه به این شرح است که از یک هفته قبل سر خط موضوع به شاعران داده می شود و شاعران شرکت کننده در حوزه مطرحی شعر می سرایند و برنامه در قالب مناظره است.

تهیه کننده قیزیل قافیه لر افزود: این برنامه با حضور شاعران جدید و شاعران شرکت کننده سال پیش خواهد بود و شاعران انتخابی سال جاری بر اساس اشعار منتشر شده و تالیفات آنها دعوت می شوند.

به گفته نعلبندی، شاعران در پنج بخش در حوزه شعر سرایی کلاسیک و نوین اشعار جدید خود را در قالب مشاعره خواهند خواهند و کارشناسان ادبی و منتقدان آشنا به مرثیه ظرافت های شعری را معرفی می کنند.