آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان کارگری
آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان کارگری

عصر تبریز: مسابقات فوتسال جام رمضان کارگری به همت هیات ورزش کارگران استان آذربایجان شرقی هر شب راس ساعت ۲۲، با حضور دوازده تیم در قالب چهارگروه سه تیمی در شب‌های ماه مبارک رمضان و بعد از افطار در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات، تیمهای کارگری با نفرات شاخص […]

IMG_7113

عصر تبریز: مسابقات فوتسال جام رمضان کارگری به همت هیات ورزش کارگران استان آذربایجان شرقی هر شب راس ساعت ۲۲، با حضور دوازده تیم در قالب چهارگروه سه تیمی در شب‌های ماه مبارک رمضان و بعد از افطار در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران برگزار می‌شود.

IMG_7072

در این دوره از مسابقات، تیمهای کارگری با نفرات شاخص و دارای سابقه حضور در رقابت های لیگ فوتسال کشور، شرکت کرده اند.

از حوزه رسانه ها نیز این مسابقات با استقبال خبرگزاری برنا مواجه شده و با تیمی متحد، هماهنگ و دارای نظم و روحیه بالای اخلاق ورزشی، در غیاب پنج بازیکن مصدوم خود، در این دوره از مسابقات حضور یافته است.

داروسازی دانا از مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات می باشد که یک نیمه مقابل خبرگزاری برنا متوقف شد!

IMG_7080

شایان ذکر است که تیم فوتسال خبرگزاری برنا، عنوان نائب قهرمانی اولین دوره مسابقات جام شهدای رسانه آذربایجان شرقی را در کارنامه دارد.

IMG_7100

گفتنی است خبرگزاری برنا حامی ورزش کارگران در آذربایجان شرقی است و پیشتر نیز فعالیت های ورزشی کارگران استان را که مدیریت و مسئولیت آنرا چهره شناخته شده و موفقی بنام پرویز پناهی بر عهده دارد،  تحت پوشش رسانه ای و خبری خود  قرار داده است.

IMG_7099

IMG_7104

IMG_7106