عضو شورای شهر تبریز: نباید با شخصیت و آبروی اشخاص بازی کنیم/ با طرح مسائل ناثواب مردم را از آینده ناامید نکنیم
عضو شورای شهر تبریز: نباید با شخصیت و آبروی اشخاص بازی کنیم/ با طرح مسائل ناثواب مردم را از آینده ناامید نکنیم

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه نباید با طرح مسائلی ناثواب مردم را از آینده شهر و کشور ناامید کنیم، گفت: چرا باید حرفی بزنیم که در قیامت برای آن جواب نداشته باشیم. نباید با شخصیت و آبروی اشخاص بازی کنیم. عصر تبریز: عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه نباید با […]

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه نباید با طرح مسائلی ناثواب مردم را از آینده شهر و کشور ناامید کنیم، گفت: چرا باید حرفی بزنیم که در قیامت برای آن جواب نداشته باشیم. نباید با شخصیت و آبروی اشخاص بازی کنیم.

عصر تبریز: عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه نباید با طرح مسائلی ناثواب مردم را از آینده شهر و کشور ناامید کنیم، گفت: چرا باید حرفی بزنیم که در قیامت برای آن جواب نداشته باشیم. نباید با شخصیت و آبروی اشخاص بازی کنیم.

به گزارش روابط عمومی شواری شهر تبریز، جعفر مدبر در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: فضاسازی و تبلیغات شهری در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان مناسب بود و شهروندان در این خصوص اظهار رضایت کامل داشتند که باید بدین جهت از روابط عمومی شهرداری تبریز و سازمان فرهنگی تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به فعالیت پاکبانان برای حفظ پاکیزگی و نظافت بازار تبریز در ایام عزاداری گفت: بحث نظافت بازار در ایام محرم به شکلی که امسال انجام گرفت در سال‌های گذشته انجام نشده بود و رسیدگی شهرداری تبریز به صورت ویژه به نظافت بازار بزرگ تبریز در این ایام جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر در ادامه با اشاره به اینکه در چند ماه آینده به سمت انتخابات می‌رویم، گفت: باید قبول کنیم ذائقه مردم از شورای چهارم می‌توانست بهتر و بیشتر از این باشد دامن زدن به برخی به بحث‌ها به نفع هیچ‌کس نیست نباید به برخی مسائل دامن بزنیم. لازمه کار جمعی احترام به نظرات دیگران است و اگر قرار باشد هر کس خود را حق بداند و به تخریب دیگر اعضا بپردازد قطعا خود ضرر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در شورای چهارم با وجود وضعیت اقتصادی کارهای زیادی صورت گرفته است، گفت: توان و جایگاهی که شورا به عنوان یکی از دستگاه‌های نظام بالاست شورا به مردم نقش داده است و به این دلیل نباید ندانسته به نهاد شورا ضربه بزنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تبریز در چند سال اخیر تغییرات بزرگی داشته است، گفت: هر چند طبیعتا در کارها شاید عیب و ایرادی هم وجود داشته بشد اما فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر تبریز شهرملموس بوده و مردم رضایت نسبی دارند و صاحب نظران می‌گویند که تبریز انصافا در این چند سال تغییر یافته است.

مدبر با تاکید بر اینکه نباید با طرح مسائلی ناثواب مردم را از آینده شهر و کشور ناامید کنیم، گفت: چرا باید حرفی بزنیم که در قیامت برای آن جواب نداشته باشیم. نباید با شخصیت و آبروی اشخاص بازی کنیم و با برخی سخنرانی‌ها و گفتارها احترام، شان و جایگاه شورا را زیرسؤال ببریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدت باقی‌مانده از شورای چهارم شهر فرصت مناسبی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: در کنار توجه به اتمام برخی پروژه‌های نیمه‌تمام از سوی شهرداری تبریز باید توجه کنیم که بودجه‌ریزی سال ۹۶ یکی از مسائل مهم شهر می‌باشد که باید شورا و شهرداری با کمک هم در وقت و زمان مقرر نسبت به تدوین و تصویب آن همت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به آغاز فصل سرما و بارش بر ضرورت حل مشکل برخی زیرگذرها که در مواقع بارندگی با مشکلاتی مواجه می‌شوند، تاکید کرد.