تعداد شهدای مدافع حرم به ۴۰۰ رسید
تعداد شهدای مدافع حرم به ۴۰۰ رسید

عصر تبریز: پیکرهای پنج شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) روز پنجشنبه در مشهد تشییع شد. این شهدا از رزمندگان لشکر فاطمیون بودند که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و مقابله با گروههای تکفیری داعش به فیض شهادت نایل آمدند. همچنین پیکر مطهر شهید مدافع حرم تبریزی، حامد جوانی بعد از اقامه نماز […]

عصر تبریز: پیکرهای پنج شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) روز پنجشنبه در مشهد تشییع شد. این شهدا از رزمندگان لشکر فاطمیون بودند که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و مقابله با گروههای تکفیری داعش به فیض شهادت نایل آمدند.

همچنین پیکر مطهر شهید مدافع حرم تبریزی، حامد جوانی بعد از اقامه نماز جمعه این هفته با حضور مردم شهر تبریز تشییع شد.

گفتنی است شهیدان عبدالصمد امام پناه (۲۶ فروردین ۷۵) از تبریز، علی کنعانی (۱۳ اردیبهشت ۹۲) از مراغه، محمود رضا بیضایی (۲۹ دی ۹۲) از تبریز و محرم علیپور (۷ اردیبهشت ۹۳) از مرند و شهید عباس عبدالهی (۲۳ بهمن ۹۳) پس از هتک‌ حرمت‌های اخیر به حرم حضرت زینب کبری (س) به دست گروه‌های صهیونیستی ـ وهابی برای لبیک گویی به ندای “هل من ناصر ینصرنی اهل بیت (س)” و دفاع از حرم خاندان اهل بیت(ع) به سوریه رفته بودند که توسط تروریست‌های تکفیری به مقام رفیع شهادت نائل آمده و به شهدای کربلا پیوستند.

به نوشته ایرنا تاکنون از مجموع حدود ۴۰۰ شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) که در نقاط مختلف کشور تشییع شده اند ۷۹ نفر در خراسان رضوی تشییع و به خاک سپرده شدند.