درخواست مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از رسانه های استان
درخواست مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از رسانه های استان

عصر تبریز: مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: رسانه ها در زمینه عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی یاریگر صداوسیما باشند. سید محسن لطیفی شنبه در دیدار با نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: از تمامی رسانه های استان از جمله جراید، مطبوعات و خبرگزاری ها می خواهیم برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی […]

۱۷۴۹۸۵۶

عصر تبریز: مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: رسانه ها در زمینه عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی یاریگر صداوسیما باشند.
سید محسن لطیفی شنبه در دیدار با نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: از تمامی رسانه های استان از جمله جراید، مطبوعات و خبرگزاری ها می خواهیم برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی یاریگر صداوسیما باشند زیرا فرهنگ سازی عموم رسانه ها در این زمینه لازم است.
وی ادامه داد: از سوی دیگر مجلس و صداوسیما باید برای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی هم دوش همدیگر بوده و تعامل ویژه ای بین این دو نهاد وجود داشته باشد.
لطیفی با اشاره به فرامین رهبری در خصوص جریان سازی اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: در شرایط کنونی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از امور واجب بوده و تمامی دستگاه ها باید در راه دستیابی و زمینه سازی به آن کوشا باشند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ادامه داد: رسانه ملی به عنوان یک رسانه فراگیر مطرح بوده و می تواند تاثیر بالایی بر روی افکار عمومی داشته باشد و علاوه بر فعالیت این رسانه، باید تمامی مسئولان و مردم نیز حمایت ویژه ای از تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مناسبی در این خصوص برسیم.