در بنیاد بیماری های نادر ایران/بیماران مبتلا به سرطان رایگان معاینه می شوند
در بنیاد بیماری های نادر ایران/بیماران مبتلا به سرطان رایگان معاینه می شوند

پروفسور نصراله فیروزیان فوق تخصص خون و انکولوژی به دعوت رسمی این بنیاد، طبق روال گذشته، در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذر ماه، بیماران مبتلا به سرطان را به صورت رایگان در مرکز تخصصی تصویربرداری پزشکی پارسیان، معاینه خواهد کرد. عصر تبریز: پروفسور نصراله فیروزیان فوق تخصص خون و انکولوژی به دعوت رسمی این بنیاد، […]

پروفسور نصراله فیروزیان فوق تخصص خون و انکولوژی به دعوت رسمی این بنیاد، طبق روال گذشته، در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذر ماه، بیماران مبتلا به سرطان را به صورت رایگان در مرکز تخصصی تصویربرداری پزشکی پارسیان، معاینه خواهد کرد.

عصر تبریز: پروفسور نصراله فیروزیان فوق تخصص خون و انکولوژی به دعوت رسمی این بنیاد، طبق روال گذشته، در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذر ماه، بیماران مبتلا به سرطان را به صورت رایگان در مرکز تخصصی تصویربرداری پزشکی پارسیان، معاینه خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری عصر تبریز به نقل از مدیر روابط عمومی بنیاد بیماری های نادر ایران؛ پروفسور نصراله فیروزیان فوق تخصص خون و انکولوژی به دعوت رسمی این بنیاد، طبق روال گذشته، در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذر ماه، بیماران مبتلا به سرطان را به صورت رایگان در مرکز تخصصی تصویربرداری پزشکی پارسیان، معاینه خواهد کرد.
پروفسور نصراله فیروزیان از ایرانیان مقیم آلمان و از اساتید رشته تومور شناسی و بیماری های خونی دانشگاه اسن آلمان می باشد.
بیماران گرامی می توانند جهت دریافت نوبت با شماره های ۶- ۸۸۹۲۹۶۸۱ تماس حاصل فرمایند.