سری جدید برنامه “گئجه لر” با ریتم و ترکیبی متفاوت روی آنتن شبکه سهند می رود
سری جدید برنامه “گئجه لر” با ریتم و ترکیبی متفاوت روی آنتن شبکه سهند می رود

گئجه لر عنوان برنامه شبانگاهی شبکه سهند است که در شب های سرد زمستان میهمان خانه های گرم مخاطبان شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی می شود. عصر تبریز: گئجه لر عنوان برنامه شبانگاهی شبکه سهند است که در شب های سرد زمستان میهمان خانه های گرم مخاطبان شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی می […]

گئجه لر عنوان برنامه شبانگاهی شبکه سهند است که در شب های سرد زمستان میهمان خانه های گرم مخاطبان شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی می شود.

عصر تبریز: گئجه لر عنوان برنامه شبانگاهی شبکه سهند است که در شب های سرد زمستان میهمان خانه های گرم مخاطبان شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی می شود.

این برنامه کاری است از گروه خانواده و تفریحات شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی که به تهیه کنندگی احد محمودنسب و کارگردانی شهرام عبدی هر شب به مدت ۶۰ دقیقه از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۰۰ تهیه و پخش می شود.سری جدید برنامه “گئجه لر” با ریتم و ترکیبی متفاوت روی آنتن شبکه سهند می رود و هدف آن ایجاد فضایی شاد و نشاط انگیز برای خانواده هاست . آیتم های مختلف این برنامه اعم از گزارش های مردمی، ارتباط تصویری با کارشناسان، اجرای موسیقی زنده، عکس ها و فیلم های ارسالی بینندگان و آیتم طنز با حضور تماشاگران است. این برنامه در کنار بخش های مفرح ، نیم نگاهی هم به مناسبت ها و موضوعات روز دارد و قرار است تا پایان اسفند میهمان خانه های بینندگان گرم و میهمان نواز مردم در نقاط مختلف کشور اسلامیمان باشد .غلامحسین وظیفه ساران دستیار تهیه و مدیرتولید، قادر سرافراز مدیرصحنه، حامد امجد، محمد پورعبدالله فرشباف مجری، علیرضا رنجی پور بازیگر بخش طنز، رحیم عباسیان، مقصود حق آخری، مسعود وطن خواه و صمد آقایی تصویربرداران، سید محمود سجادیان صدابردار، کمال رحیمی مونتور و حسین  بیرامی گرافیست برنامه جدید گئجه لر می باشد.