تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران
تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران

مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران تا ۵ دی ماه ۱۳۹۵ تمدید شد. دبیر اجرایی جشنواره سراسری عکس سال ارسباران در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به علت استقبال خوب و درخواست‌های عکاسان علاقمند به شرکت در این جشنواره و لحاظ نمودن تقارن اتمام مهلت سایر جشنواره‌ها با جشنواره ارسباران، مهلت ارسال […]

مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران تا ۵ دی ماه ۱۳۹۵ تمدید شد.

دبیر اجرایی جشنواره سراسری عکس سال ارسباران در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به علت استقبال خوب و درخواست‌های عکاسان علاقمند به شرکت در این جشنواره و لحاظ نمودن تقارن اتمام مهلت سایر جشنواره‌ها با جشنواره ارسباران، مهلت ارسال آثار به مدت ۱۵ روز تا مورخه ۵ دی ماه ۹۵ تمدید شد.
محمدرضا بهمرام  افزود: این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و از همه عکاسان کشور دعوت می‌شود تا در مهلت اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
وی گفت: این جشنواره برای اولین بار و در سطح ملی در شهرستان اهر برگزار می‌شود و فقط آثاری مورد پذیرش قرار می‌گیرد که در محدوده جغرافیای ارسباران شامل”شهرستان‌های اهر، هریس، کلیبر، ورزقان،خدآفرین و هوراند” به ثبت رسیده باشند.
این گزارش حاکیست، اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران در سه محور اصلی، مستند اجتماعی، معماری و طبیعت و بخش ویژه بوده که همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان اهر به‌ صورت ملی برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است: تمام علاقه مندان و هنرمندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به آدرس پست الکترونیکی جشنوارهaharphoto139@gmail.com  نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.