برگزاری نشست ارتقای سطح کیفی باشگاه خبرنگاران در تبریز
برگزاری نشست ارتقای سطح کیفی باشگاه خبرنگاران در تبریز
سومین نشست ارتقای سطح کیفی سایت باشگاه خبرنگاران جوان مراکز شمالغرب کشور در تبریز برگزار شد.

به گزارش عصرتبریز؛ معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی دراین کارگاه آموزشی ضمن خوش‌آمد گویی به مسئولین و مدیران مراکز شمالغرب استان با اشاره به اینکه در باشگاه خبرنگاران جوان نیروهای فعال و کار آمد فعالیت می‌کنند، گفت: باشگاه خبرنگاران جوان توانسته در مدت زمان فعالیت خود نیروهای کارامد و کار بلد رو تحویل جامعه دهد به طوریکه به عینه می‌توان مشاهده کرد که اکثر نیروهای جوان واحد خبر نیز از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان بوده که توانسته اند علاوه بر فعالیت در باشگاه خبرنگاران با  واحد مرکزی خبر نیز همکاری داشته باشند.

وی افزود: باید محیطی آرام و دور از استرس  رو برای خبرنگاران فراهم کرد تا نیروهای مستعد باشگاه بتوانند در این عرصه با علاقه و اشتیاق فعالیت کنند.

حاجی‌نژاد، رئیس امور استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان نیز در این دیدار به سیاست‌های باشگاه خبرنگاران در قبال رویدادهای خبری اشاره کرد و افزود: این رسانه‌ی مکتوب در صدد است با دقت تمام و سرعت بالا خبرها و رویدادهای خبری را پوشش و انعکاس دهد.

وی در این جمع دوستانه با اشاره به اینکه باشگاه خبرنگاران تبریز پیشرفت خوبی داشته است، اظهار امیدواری کرد: ان‌شاالله باید با برطرف شدن مشکلات این باشگاه شاهد موفقیت‌های روزافزون باشیم.

او ادامه داد: همانطور که باشگاه خبرنگاران جوان به عنوان بزرگترین خبرگزاری فارسی زبان دنیا شناخته شده باید به خبرنگاران در این عرصه فرصت داده شود تا خبرهای به روز و گزارش‌های تولیدی مفید را در این خبرگزاری منتشر کنند تا بتوان اتفاقات مهم جامعه را در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کرد.

وی افزود: نیروهای فعال وجوان باشگاه خبرنگاران جوان بدون هیچ انتظاری از مسئولان با دل و جان در این عرصه فعالیت می‌کنند و مسئولین باشگاه خبرنگاران نیز باید این امکان را فراهم کنند تا خبرنگاران این عرصه با علاقه و استعداد خود اتقاقات روز رو درست و به جا به گوش مسئولین و مردم برسانند.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان‌شرقی نیز با اشاره کسب رتبه دوم باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان‌شرقی در تعداد گزارش‌های تولیدی در فروردین ماه گفت: تعداد گزارش‌های تولیدی و خبری این باشگاه در چهار ماهه سال‌جاری ۶۰ گزارش بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

محمدی افزود: در سه ماهه گذشته بیش از ۳۲۰۰ خبر تولید شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

در این نشست مدیران و سردبیران باشگاه خبرنگاران جوان استان‌های گیلان، اردبیل، ارومیه، زنجان و مهاباد به همراه مدیران ستادی به میزبانی باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی حضور داشتند.

در این نشست یکروزه که برگزار شد ۳۰ نفر از مراکز استان‌های شمالغرب کشور شرکت کردند.

تنظیم: جواد بیرام‌زاده