سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی دو کشته و ۱۲ مصدوم برجای گذاشت
سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی دو کشته و ۱۲ مصدوم برجای گذاشت

عصر تبریز: مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر سوانح رانندگی در محورهای ارتباطی استان در روز جمعه دو نفر کشته و ۱۲ نفر دیگر مصدوم شدند. حبیب حسینقلی زاده در گفتگو با  ایرنا افزود: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه خودروی […]

عصر تبریز: مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر سوانح رانندگی در محورهای ارتباطی استان در روز جمعه دو نفر کشته و ۱۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

حبیب حسینقلی زاده در گفتگو با  ایرنا افزود: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در جاده بستان آباد – میانه محدوده تیکمه داش، یک نفر در دم جان باخت و ده نفر دیگر مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۳:۱۰ امروز روی داد و اورژانس ۱۱۵ شهرستان بستان آباد، فوریتهای پزشکی تیکمه داش، قره بابا و قره چمن و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد منتقل شدند.

حسینقلی زاده گفت:با توجه به وضیعت صدمات وارده به حادثه دیدگان، اورژانس هوایی استان نیز به محل اعزام و سه مصدوم بدحال را به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال دادند.

وی افزود: همچنین در سانحه ای دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت در محور خواجه – ورزقان ، کیلومتر سه روستای سرند یک نفر کشته و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان ادامه داد: با اعزام اورژانس پایگاه های فوریت های پزشکی ۱۱۵ شهرستان خواجه و سرند، دو مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه تجمع مردم برای تماشای صحنه تصادف امداد رسانی را مختل می کند، از مردم خواست هنگام مشاهده سوانح رانندگی از تجمع در محل پرهیز و راه را برای آمبولانس های امدادی باز کنند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان گفت: استفاده از کمربند ایمنی میزان تلفات را در سوانح رانندگی کاهش می دهد.