۲۰ میلیارد ریال کمک های مردم تبریز به جشن گلریزان
۲۰ میلیارد ریال کمک های مردم تبریز به جشن گلریزان

عصر تبریز:  حجت الاسلام حمزه علی محرمی، مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی اعلام کرد: مردم تبریز حدود ۲۰ میلیارد ریال به جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان کمک کردند؛ پنج میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال وجوه نقدی و یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال چک بانکی از سوی مردم و خیران اهدا […]

عصر تبریز:  حجت الاسلام حمزه علی محرمی، مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی اعلام کرد: مردم تبریز حدود ۲۰ میلیارد ریال به جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان کمک کردند؛ پنج میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال وجوه نقدی و یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال چک بانکی از سوی مردم و خیران اهدا شد.

وی افزود: ۱۲ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال نیز تعهدات خیران اعم از صاحبان صنایع، تولیدکنندگان ، صادر کنندگان و مسوولان به این جشن بود که این مقادیر همراه با برخی کمک های متفرقه جمع آوری شده تا پایان ماه مبارک رمضان محقق خواهد شد.

حجت الاسلام محرمی خاطر نشان کرد: با کمک های جمع آوری شده در جشن گلریزان حدود ۸۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان آزاد می شوند که تعهد استان آزادی ۱۴۸ زندانی غیر عمد می باشد. بر این اساس خیران و مردم نوعدوست تا پایان ماه مبارک رمضان به کمک های دوستانه و نیک اندیشانه خود ادامه دهند.