خانه روابط عمومی آذربایجان شرقی اعلام موجودیت کرد
خانه روابط عمومی آذربایجان شرقی اعلام موجودیت کرد
با حضور اعضای هیات موسس و انتخاب هیات رئیسه، خانه روابط عمومی آذربایجان شرقی اعلام موجودیت کرد.

به گزارش خبرنگار عصر، اولین جلسه هیات موسس خانه روابط عمومی روز گذشته(دوشنبه ۲۰ شهریور) با حضور اکثریت اعضاء در محل اتاق بازرگانی استان تشکیل شد.

در این نشست پس از بحث و بررسی پیرامون اساس نامه خانه روابط عمومی، آقایان مختارخوش پیمان به عنوان رئیس، اسد بابایی نائب رئیس و امیر کریم‌زاد شریفی به عنوان دبیر انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه، مختار خوش پیمان مسئول راه اندازی خانه، ایجاد انسجام و وحدت رویه میان انجمن ها، موسسات غیردولتی، روابط عمومی ها و کمک به پیشرفت و اثربخشی حرفه و دانش روابط عمومی در استان از طریق برنامه ریزی، سیاستگذاری و هماهنگ کردن فعالیت های کلی روابط عمومی، شامل پژوهش های ارتباطی، برنامه ریزی ارتباطی، آموزش و مدیریت رسانه و حمایت از حقوق صنفی فعالان عرصه روابط عمومی را از جمله اهداف این نهاد فراگیر برشمرد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های بی نظیر استان آذربایجان شرقی درحوزه های مختلف انسجام و همگرایی جامعه روابط عمومی و رسانه برای تحقق اقتصاد مقاومتی بویژه کمک به اطلاع رسانی بخش خصوصی در اولویت برنامه های خانه قرار دارد.

خوش پیمان تاکید کرد: اعضای هیات موسس متشکل از۱۵ نفر از فعالان و متخصصان جامعه روابط عمومی هستند که براساس اساسنامه افراد با توجه به سوابق طولانی در روابط عمومی و رشته تحصیلی مرتبط ازجامعه دانشگاهی، روابط عمومی و رسانه انتخاب شده اند.

انتهای پیام/