سرپرست امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی: مجمع خیران ورزش‌یار تشکیل می شود
سرپرست امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی: مجمع خیران ورزش‌یار تشکیل می شود

عصر تبریز: سرپرست امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: استعدادیابی ورزش بانوان آذربایجان‌شرقی از سال ۹۳ آغاز شده و می‌توانیم در المپیک ۲۰۲۰ موفق به کسب سهمیه‌های بیشتر شویم. ملیحه علیزاده صبح امروز در سومین کارگروه تخصصی ورزش بانوان آذربایجان‌شرقی بر رفع مشکلات ورزش بانوان با همگرایی مسئولان امر تاکید کرد. وی […]

عصر تبریز: سرپرست امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: استعدادیابی ورزش بانوان آذربایجان‌شرقی از سال ۹۳ آغاز شده و می‌توانیم در المپیک ۲۰۲۰ موفق به کسب سهمیه‌های بیشتر شویم.

ملیحه علیزاده صبح امروز در سومین کارگروه تخصصی ورزش بانوان آذربایجان‌شرقی بر رفع مشکلات ورزش بانوان با همگرایی مسئولان امر تاکید کرد.

وی گفت: تشکیل شورای راهبردی در زمینه ورزش بانوان متناسب با نیاز استان صورت گرفته که در این کارگروه افراد مختلف از جمله اساتید دانشگاهی، ورزشکاران و قهرمانان المپیکی حضور دارند.

سرپرست امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: برای تعالی ورزش بانوان استان برنامه‌ریزی شده است و با توجه به اهمیت کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک برزیل در سال ۲۰۱۶ باید تلاش کنیم تا سهمیه را به دست آوریم.

وی گفت: ایران در ۱۴ رشته می‌تواند سهمیه کسب کند و در آذربایجان شرقی نیز در ۱۰ رشته امکان کسب سهمیه وجود دارد.

علیزاده افزود: در زمینه ورزش بانوان در قایقرانی و تیراندازی می‌توانیم به کسب سهمیه در المپیک امیدوار باشیم که در همین زمینه برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ظرفیت خوبی در استان وجود دارد و با توجه به استعدادیابی‌های صورت گرفته در زمینه ورزش بانوان می‌توانیم در رشته‌های دیگری مانند جودو به کسب سهمیه امیدوارم باشیم.

سرپرست امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: استعدادیابی ورزش بانوان آذربایجان‌شرقی از سال ۹۳ آغاز شده و می‌توانیم در المپیک ۲۰۲۰ موفق به کسب سهمیه‌های بیشتر شویم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آذربایجان‌شرقی در ورزش بانوان نفرات برتری در سطح ملی دارد، کارگروه تخصصی ورزش بانوان با دعوت از قهرمانان به بررسی مشکلات آنان خواهد پرداخت.

سرپرست امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به آغاز اردوی قایقرانی تیم ملی و حضور خانم داناپور به عنوان یکی از قهرمانان استان در این اردو باید حمایت‌های لازم و سریع صورت گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به فاصله زمانی اندک تا برگزاری المپیک ۲۰۱۶ باید تلاش کنیم تا حمایت‌های هماهنگ استانی و کشوری از ورزشکاران استانی صورت دهیم.

علیزاده خاطرنشان کرد: ستاد بازی‌های المپیک در استان شکل گرفته و می‌توانیم با تجمیع نظرات اعضای کارگروه ورزش بانوان در این ستاد استانی حرف‌های خوبی برای طرح داشته باشیم.

وی از تشکیل مجمع خیران ورزش‌یار خبر داد و گفت: این خیران در حمایت از ورزشکاران فعال هستند و نباید حمایت‌های میلیاردی معطوف به فوتبال شود و سایر رشته‌ها نیز از این حمایت‌های مالی بهره‌مند شوند.