نمایندگان ارسباران پیگیر بزرگراه اهر-تبریز نیستند/دم «پزشکیان» گرم!
نمایندگان ارسباران پیگیر بزرگراه اهر-تبریز نیستند/دم «پزشکیان» گرم!
ترافیک اعظم جاده اهر-تبریز ناشی از استفاده شهرستان‌هایی می‌باشد که راه ارتباطی‌شان به جاده اهر-تبریز متصل است.

به گزارش عصرتبریز، در هیچ یک از تلاش‌ها برای اتمام ساخت جاده اهر-تبریز نامی از قلی اله‌قلی‌زاده نماینده کلیبر، هوراند و خداآفرین دیده نمی‌شود. هکذا خبری از پیگیری‌های رضا علیزاده نماینده ورزقان و خاروانا نیز وجود ندارد. در این راه صدای بیت‌اله عبدالهی تنهاست!

از نمایندگان تبریز که طرف حساب دوم در جاده اهر-تبریز هستند هیچ اظهار نظر، تذکر و درخواست دیده نمی‌شود. فقط اخیرا شنیده شده مسعود پزشکیان نماینده تبریز و نائب رییس مجلس در دیدار نمایندگان استان با وزیر راه در بین سه پروژه مهم که مورد تاکید نمایندگان استان است، ساخت و اتمام بزرگراه اهر-تبریز هم جزو درخواست ها ذکر کرده است.

از سوی دیگر نماینده مشکین‌شهر هم حرکتی برای ساخت این راه از خود نشان نمی‌دهد و در هیچ خبری پیگیری و تلاش برای ساخت این راه از ناحیه ولی ملکی، نماینده مشکین‌شهر که جزو ارسباران است دیده نمی‌شود.

شهاب‌الدین بیمقدار، نماینده تبریز که اصالتی ورزقانی دارد و از حمایت قره‌داغی‌ها در انتخابات بطور اکمل استفاده کرده است، در قبال ساخت جاده اهر-تبریز و تاخیر در وعده‌های داده شده مُهر سکوت بر لبانش زده است!

جاده اهر-تبریز فقط مورد استفاده اهالی شهرستان‌های اهر و هریس نیست. ترافیک اعظم این جاده ناشی از استفاده شهرستان‌هایی می‌باشد که راه ارتباطی‌شان به جاده اهر-تبریز متصل است. از اهالی کلیبر و هوراند تا مشکین‌شهر از این جاده استفاده می‌کنند. ترافیک سنگین این محور بدلیل استفاده‌های روزانه اهالی کل منطقه ارسباران است و نماینده تمام شهرستان‌های دخیل در این راه باید پیگیر مساله جاده اهر-تبریز باشند.

نگارنده: مهدی شنابی