یک کشته در برخورد مینی‌بوس با پیکان در تبریز
یک کشته در برخورد مینی‌بوس با پیکان در تبریز

عصر تبریز: رییس پلیس راهور استان اظهارکرد: در اثر این تصادف چهار نفر از سرنشینان سواری پیکان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد. رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی گفت: برخورد یک دستگاه مینی بوس با سواری پیکان در تبریز یک کشته و سه […]

عصر تبریز: رییس پلیس راهور استان اظهارکرد: در اثر این تصادف چهار نفر از سرنشینان سواری پیکان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی گفت: برخورد یک دستگاه مینی بوس با سواری پیکان در تبریز یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر میکائیلی روز دوشنبه افزود: در اثر بی احتیاطی راننده مینی بوس در اتوبان پاسداران تبریز، چهار نفر از سرنشینان سواری پیکان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف میان یک دستگاه مینی بوس اویکو و سواری پیکان ، بلافاصله ماموران راهور به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: پس از بررسی مشخص شد هر دو وسیله نقلیه هم جهت با هم در بزرگراه پاسداران در حال حرکت بودند که راننده مینی بوس از پشت سر به صورت تصادف جلو به عقب، به قسمت عقب پیکان برخورد کرده و پس از ۲۵ متر کشیدگی سواری پیکان آن را به گاردریل جنوبی بزرگراه کوبیده است.

وی گفت : با توجه به شواهد موجود هیچ عکس العملی از سوی راننده مینی بوس برای توقف وسیله نقلیه صورت نگرفته است و می توان علت تصادف فوق را توجه نکردن به جلو از سوی راننده مینی بوس عنوان کرد.

رییس پلیس راهور استان اظهارکرد: در اثر این تصادف چهار نفر از سرنشینان سواری پیکان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.