مستند سرنوشت آجی چای تهیه شد+فیلم
مستند سرنوشت آجی چای تهیه شد+فیلم

< عصر تبریز: دفتر منطقه ای ستاد احیای دریاچه ارومیه در استان آذربایجان شرقی مستند سرنوشت آجی چای و همچنین عملکرد دستگاه های مجری ستاد احیای استان آذربایجان شرقی را به قاب تصویر کشید. به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، مستند سرنوشت آجی چای (تلخه رود) با نگاهی به عملیات باز گشایی و لایروبی […]

<

عصر تبریز: دفتر منطقه ای ستاد احیای دریاچه ارومیه در استان آذربایجان شرقی مستند سرنوشت آجی چای و همچنین عملکرد دستگاه های مجری ستاد احیای استان آذربایجان شرقی را به قاب تصویر کشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، مستند سرنوشت آجی چای (تلخه رود) با نگاهی به عملیات باز گشایی و لایروبی رود خانه آجی چای (تلخه رود ) از سد شهید مدنی تا پیکره آبی دریاچه و همچنین به برداشت های غیر اصولی و بی رویه در مسیراین رود به پیکره حوضه آبریز اشاره دارد و به  یکی از علل خشک شدن دریاچه ارومیه و ضرورت همکاری مردم در احیای دریاچه در اردیبهشت ماه سال ۹۴ می پردازد.

همچنین اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه های مجری در این مسیر نیز تشریح شده است. این اثر به سفارش  دفتر منطقه ستاد احیای دریاچه ارومیه ساخته شده است و به زودی از شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

بر اساس این گزارش، برنامه ای کوتاه ازعملکرد مسئولین همراه با پروژه های اجرایی دستگاه های مجری سیاست های ستاد احیا در یک سال اخیر و اقدامات الزامی در سطح استان در جهت احیای دریاچه ارومیه بر طبق زمانبندی چشم انداز ۲۰۱۴ به صورت مستند به زودی از شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

این برنامه به همت سرپرست دفتر منطقه ای ستاد احیای دریاچه ارومیه ساخته شده است.