انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۱۳ کیلو گرم تریاک در تبریز
انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۱۳ کیلو گرم تریاک در تبریز
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از کشف 13کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک، دستگیری و انهدام باند سه نفره قاچاق موادمخدر در تبریز خبر داد .

سرهنگ قاسم دهقانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی در تشریح این خبر گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در تبریز، شناسایی و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه داد: ماموران در تحقیقات اولیه یک نفراز قاچاقچیان سابقه دار و تحت تعقیب مواد مخدر را شناسایی کردند و با شناسایی وی مشخص شد که این متهم با تشکیل باندی، با یک دستگاه پژو۴۰۵، در پوشش مسافرت‌های خانوادگی و به صورت فرا استانی با شیوه‌های خاص نسبت به انتقال و توزیع مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به آذربایجان شرقی اقدام می‌کرد.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد این باند مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک را از یکی ازاستان‌های جنوبی کشور خریداری و با یک دستگاه خودوری سواری در حال انتقال به تبریز هستند.

وی گفت: ماموران خودرو متهمان را در یکی از محورهای مواصلاتی تبریز شناسایی و پس از توقیف آن راننده و دو سرنشین را دستگیر و در بازرسی از داخل خودروی مقدار ۱۲کیلو و ۹۴۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی افزود: ماموران هم‌چنین در بازرسی از منزل متهمان مقدار۱۰۰گرم سوخته تریاک، دو عدد ترازوی توزین مواد و یک عدد وافور کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان اشاره به این‌که متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانوی به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت : از تمام شهروندان تقاضا می شود هر گونه موارد مشکوک در زمینه مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ و یا به شماره تلفن ۲۱۸۴۲۱۴ پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.