آذربایجان‌ شرقی طلایه‌دار دریافت مجوز نشریه در سه‌ ماهه‌ نخست امسال
آذربایجان‌ شرقی طلایه‌دار دریافت مجوز نشریه در سه‌ ماهه‌ نخست امسال

عصر تبریز: در بین صدور مجوزهای استانی نشریه، آذربایجان‌ شرقی در رتبه‌‌ اول کشوری واقع شده و با دریافت ۳۱ مجوز بیشترین آمار دریافت مجوز را به خود اختصاص داده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی‌اکبر صفی‌ پور اظهار داشت: از مجموع ۵۹۴ رسانه‌ای که طی سه ماهه‌ […]

عصر تبریز: در بین صدور مجوزهای استانی نشریه، آذربایجان‌ شرقی در رتبه‌‌ اول کشوری واقع شده و با دریافت ۳۱ مجوز بیشترین آمار دریافت مجوز را به خود اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی‌اکبر صفی‌ پور اظهار داشت: از مجموع ۵۹۴ رسانه‌ای که طی سه ماهه‌ نخست سال ۱۳۹۴ در هیات نظارت بر مطبوعات کشور، مجوز دریافت کرده‌اند تعداد ۳۴۹ رسانه در حوزه‌ مکتوب و ۲۴۵ رسانه‌ برخط بوده‌‌اند.

وی افزود: در بین مجوزهای استانی، آذربایجان‌ شرقی در رتبه‌‌ اول کشوری واقع شده و با دریافت ۳۱ مجوز بیشترین آمار دریافت مجوز را به خود اختصاص داده است.

صفی‌پور اعلام کرد: پس از آذربایجان‌شرقی،‌ استان اصفهان با ۲۹۲۹ مجوز و استان قم با ۲۶ مجوز،‌ رتبه‌ های دوم و سوم کشوری را به خود اختصاص داده‌اند.

براساس این گزارش در حال حاضر ۲۱۲ نشریه و پایگاه خبری در آذربایجان‌شرقی مجوز فعالیت دارند و از این تعداد نشریه، ۱۴ نشریه در قالب روزنامه مجوز فعالیت دارند و به صورت روزانه منتشر می‌ شوند.

گفتنی است، از ابتدای سال جاری هیات نظارت بر مطبوعات هشت جلسه برای صدور مجوزهای یاد شده تشکیل داده است.