شهردار منطقه ۴ تبریز خبر داد؛ هدایت آب‌های سطحی چوخورلار با لوله‌گذاری و اصلاح آبروهای محله
شهردار منطقه ۴ تبریز خبر داد؛ هدایت آب‌های سطحی چوخورلار با لوله‌گذاری و اصلاح آبروهای محله
شهردار منطقه ۴ تبریز، با اشاره به این‌که رسیدگی به زیرساخت‌ محلات کم‌برخوردار، جزو ثابت برنامه‌های عمرانی منطقه است، از حل معضل آب‌های سطحی محله چوخورلار خبر داد.

به گزارش عصر تبریز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار کلانشهر تبریز، اکبر امجدی با اعلام این خبر گفت: آب‌‌های سطحی محله قدیمی چوخورلار، معضل بهداشتی این محله است؛ این معضل، به خصوص در دوره‌های بارندگی و یخ‌بندان، مشکلات بیشتری برای شهروندان در پی دارد.
وی با اشاره به این که این موضوع، مورد گلایه به‌حق ساکنان چوخورلار است، اضافه کرد: معاونت عمرانی منطقه ۴ برای رفع این مشکل قدیمی،  لوله گذاری و اصلاح آبروهای محله را به طول ۷۰ متر، در دستور کار قرار داده‌است.

 

امجدی، هزینه اجرای این پروژه را ۱۰۰ میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه، علاوه بر لوله‌گذاری، آبروها و جداول فرسوده محله نیز نوسازی شده و آب‌های سطحی به خیابان خرمشهر (باغ قاباغی) هدایت می‌شود.
وی اظهار داشت: در صورت همراهی وضعیت آب‌وهوا، پروژه حداکثر تا دو هفته آینده به پایان می‌رسد.

 

شهردار منطقه ۴ تبریز، با اشاره به این‌که بخش عمده‌ای از حوزه شهرداری منطقه ۴ شامل بافت فرسوده است، خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۴ تمام تلاش خود را برای حل معضلات قدیمی این بافت‌ها به کار گرفته‌، با این حال، ایجاد وضعیت خدماتی مطلوب در این محلات، نیازمند همکاری عموم بخش‌های اجرایی و خدمات‌رسان است.