رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی: یکی از خصایص یک جامعه توسعه یافته وجود نقد سازنده است/ پیگیری مشکلات موجب فعال شدن مسوولان می شود
رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی: یکی از خصایص یک جامعه توسعه یافته وجود نقد سازنده است/ پیگیری مشکلات موجب فعال شدن مسوولان می شود
رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از خصایص یک جامعه توسعه یافته وجود نقد سازنده است، گفت: مطرح شدن و پیگیری مسایل و مشکلات و چالش ها از طریق رسانه ها موجب فعال شدن مسوولان می شود.

به گزارش عصر تبریز غلامحسین مسعودی ریحان در نشست صمیمی با جمعی از خبرنگاران و فعالین فضای مجازی با بیان اینکه رسانه ها قوه چهارم هر جامعه ای هستند، اظهار داشت: هر اندازه به رسانه ها اعتماد شده و کمک شود در واقع به توسعه کشور کمک شده است.
وی با تاکید بر اینکه یکی از دروازه های توسعه کشو در کنار سازمان های مردم نهاد و مردم و احزاب، رسانه ها هستند، افزود: مدم و دولت باید به رسانه ها اعتماد کننند و در مقابل رسانه ها نیز باید به دولت و دولتمردان اعتماد کنند در ایننصورت دوستی ها و ارتباطات افزایش می یابد.
غلامحسین مسعودی ریحان ادامه داد: همچنین یکی از خصایص یک جامعه توسعه یافته وجود نقد سازنده است، باید تلاش کنیم نقد را در جامعه نهادینه کنیم و در ابتدای کار رسانه های باید این کار را شروع کنند.
وی خاطرنشان کرد: رسانه ها و مطبوعات رستم زمانه جامعه امروزی هستند، اصحاب زمانه همیشه یک قدم جلوتر از مسوولان و مردم بوده اند و اکثرا آنچه پیش بینی می کنند دقیق است.
رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: مشکلات و اولویت های جامعه و نظرات باید احصا شده و گفته شود، حتی رسانه ها باید نسبت به چالش های موجود راهکار ارایه دهند.
وی اضافه کرد: همیشه کارشناسان موجود در دستگاه ها در آن در آن حد شاید از برخی مسایل اطلاعات نداشته باشند با توجه به این مساله رسانه ها باید راهکار ارایه شود.
مسعودی ریحان گفت: قطعا از راهکارهایی که رسانه ها ارایه می دهند مسوولان استفاده خواهند کرد.
وی تاکید کرد: مطرح شدن و پیگیری مسایل و مشکلات و چالش ها از طریق رسانه ها موجب فعال شدن مسوولان می شود.