برای پاسخگویی به ابهامات دیدار تراکتورسازی و نفت؛وزیر ورزش و جوانان به مجلس احضار شد
برای پاسخگویی به ابهامات دیدار تراکتورسازی و نفت؛وزیر ورزش و جوانان به مجلس احضار شد

عصر تبریز/اکونیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وزیر و مسئولان وزارت ورزش و جوانان پیرامون آخرین بازی تراکتورسازی مقابل نفت تهران در لیگ برتر به مجلس فرا خوانده شده اند. محمد حسین فرهنگی افزود: مسئولان وزارت ورزش پس از تعطیلات مجلس در کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس پاسخگوی نمایندگان مردم در این باره خواهند بود. […]

عصر تبریز/اکونیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وزیر و مسئولان وزارت ورزش و جوانان پیرامون آخرین بازی تراکتورسازی مقابل نفت تهران در لیگ برتر به مجلس فرا خوانده شده اند.

محمد حسین فرهنگی افزود: مسئولان وزارت ورزش پس از تعطیلات مجلس در کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس پاسخگوی نمایندگان مردم در این باره خواهند بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت : ۱۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق آیین نامه ۲۳۶ داخلی مجلس،مسئولان فدراسیون فوتبال ، سازمان لیگ و کمیته داوران و همچنین وزیر و مسئولان وزارت ورزش و جوانان را ملزم به پاسخگویی به ابهامات دیدار تیمهای فوتبال تراکتورسازی تبریز و نفت تهران و حواشی آن کرده اند.

وی افزود: چندی پیش هم مسئولان فدراسیون فوتبال و مسئولان برگزاری لیگ و کمیته داوران به مجلس آمدند و در کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس به ادای توضیحات پرداختند که برای نمایندگان مردم چندان قابل قبول نبود .

فرهنگی گفت: نمایندگان کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس معتقدند که در سالهای اخیر در رشته ورزشی پرطرفدار فوتبال و در لیگهای برتر و حرفه ای باشگاهها مهندسی نتایج ورزشی صورت می گیرد در حالیکه از لحاظ اخلاقی ، عرفی و حرفه ای باید نتایج مسابقات در میادین ورزشی و بر اساس شایستگی و بازی بهتر تیم ها صورت گیرد و نباید سوت داور عمدا موجب جابجایی نتایج شود و افکار عمومی و هواداران را جریحه دار کند.

وی گفت: نمایندگان مردم بدنبال رفع ابهامات فینال لیگ برتر فوتبال هستند که نتایج بررسی های اعلام شده در این خصوص که به اطلاع افکار عمومی رسیده مورد قبول اکثریت نمایندگان مردم و هواداران تیم تراکتورسازی نیست و ما همچنان بدنبال احقاق حق تیم تراکتور بعنوان یکی از پرطرفدارترین تیم های فوتبال آسیا هستیم .

دیدار پرحاشیه تیمهای تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که ۲۵ اردیبهشت در هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر در تبریز برگزار شد با نتیجه مساوی ۳ – ۳ پایان یافت و منجر به قهرمانی سپاهان اصفهان شد.