فرماندار شهرستان اهر: مدیران ادارات و دستگاه ها پاسخگوی رسانه ها باشند
فرماندار شهرستان اهر: مدیران ادارات و دستگاه ها پاسخگوی رسانه ها باشند
رویه دولت تدبیر و امید در برابر انتقادات نقدپذیری و پاسخگو بودن است و روسای ادارات در شهرستان باید طبق این رویه نقدپذیر باشند.

به گزارش خبرنگار عصر از اهر؛ فرماندار شهرستان اهر در جلسه شورای اداری با تاکید بر زحمات اهالی رسانه از مدیران ادارات و دستگاه ها خواست تا پاسخگوی رسانه ها باشند.

زاهد محمودی گفت: وقتی رسانه ای گزارش عملکرد می خواهد، فرصتی است که مدیران از آن برای انتشار عملکرد و کارهای خود استفاده کنند. همه مدیران باید پاسخگوی عملکرد خود در قبال رسانه ها، اذهان عمومی و مخاطبان باشند.
رئیس شورای اداری اهر با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور خاطر نشان کرد: همه این ها بی ارتباط با معضلات اجتماعی، اقتصادی و بیکاری نیست. معترضان واقعی به این مسائل معترض بودند و اغتشاشگرانی که مزدور منافقین و دشمنان نظام بودند، از فضا سوء استفاده کرده و آشوب به پا نمودند.
محمودی ادامه داد: معتقدیم مسئولان باید در حل مشکلات اقتصادی تلاش مضاعف کنند اما نباید اجازه دهیم این مشکلات باعث و دست آویز تخریب اموال مردم و دولت بدست عده ای آشوبگر شود.
فرماندار اهر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اصل نقدپذیری مدیران، تصریح کرد: رویه دولت تدبیر و امید در برابر انتقادات نقدپذیری و پاسخگو بودن است و روسای ادارات در شهرستان باید طبق این رویه نقدپذیر باشند.
وی با اشاره به ارتباط مستقیم مدیران با مردم، اظهار داشت: مدیران باید در جمع مردم و بخصوص مناطق محروم حضور یابند و درد دل ها را گوش دهند. سعی کنیم حرف مردم را مستقیم بشنویم و ارتباطمان با منطق مخروم و روستاها مستمر باشد.
محمودی در پایان سخنان خود با اشاره با امر مهم و ضروری جذب سرمایه گذار، تاکید کرد: راهی دیگر جز جذب سرمایه گذار برای برون رفت از معضل بیکاری نداریم و حل مشکل مردم با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب در بعد تولید و اشتغال، حمایت قاطع از سرمایه گذاران است.