اقدامات قانونى خودمان را آغاز کردیم/ اجازه نمى دهیم حقمان پایمال شود
اقدامات قانونى خودمان را آغاز کردیم/ اجازه نمى دهیم حقمان پایمال شود

به گزارش عصر تبریز و به نقل از تراکتورکلاب، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازى با اشاره به موضوعات مطرح شده در برنامه ٩٠ گفت: باعث تاسف است که چنین اتفاقات تلخ و غیراخلاقى در فوتبال ایران رواج پیدا کرده و باشگاه تراکتورسازى با توجه به حساسیت موضوع پیگیرى هاى قانونى خود را آغاز کرده است! کاظم […]

به گزارش عصر تبریز و به نقل از تراکتورکلاب، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازى با اشاره به موضوعات مطرح شده در برنامه ٩٠ گفت: باعث تاسف است که چنین اتفاقات تلخ و غیراخلاقى در فوتبال ایران رواج پیدا کرده و باشگاه تراکتورسازى با توجه به حساسیت موضوع پیگیرى هاى قانونى خود را آغاز کرده است!
کاظم محمودى اضافه کرد: شنیدن بعضى از مسائل در فوتبال ما واقعا تاسف برانگیز و باور نکردنى است. میلیون ها جوان در ایران علاقمند به فوتبال هستند و همه اخبار را با دقت دنبال مى کنند. وقتى به همین سادگى در فوتبال حرفه اى حرف از دروغ و تبانى و جعل زده مى شود چه الگویى به جامعه جوانمان مى دهیم؟از طرفى چه کسى پاسخگوى آسیب هاى ناشى از تخریب وجهه فوتبال ایران در عرصه هاى بین المللى است؟
سرپرست تراکتورسازى اضافه کرد: با توجه به قانون که صراحتا نتیجه مسابقات بر مبناى مدارک جعلى و غیر واقعى تغییر مى کند ما در حال پیگیرى دقیق موضوع از طریق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم. اگر این اتفاق بیافتد با توجه به نتایج فصل گذشته، تراکتورسازى قهرمان محسوب مى شود. از سوى دیگر انصافا طارمى یکى از ارکان و مهمترین عناصر قهرمانى پرسپولیس بوده در حالى که به واقع اصلا حق حضور در بازى ها را نداشته و این عادلانه نیست. به همین منظور موضوع را از طریق وکلاى باشگاه با جدیت پیگیرى مى کنیم و اجازه نمى دهیم حقمان در این مسئله پایمال شود.