طراحی صورت مصنوعی در ژاپن+عکس
طراحی صورت مصنوعی در ژاپن+عکس

عصر تبریز: متخصصان ژاپنی توانستند کپی دقیق صورت را از سیلیکون بسازند. به گزارش  رسانه های محلی ژاپن،  شرکت ژاپنی « Real-f Co» در حال  طراحی فناوری ساخت چهره  مصنوعی انسان است که در آینده از آن می توان در جراحی پلاستیک استفاده کرد. در این مرحله  متخصصان شرکت توانستند کپی دقیق صورت  افراد مختلف […]

عصر تبریز: متخصصان ژاپنی توانستند کپی دقیق صورت را از سیلیکون بسازند.

به گزارش  رسانه های محلی ژاپن،  شرکت ژاپنی « Real-f Co» در حال  طراحی فناوری ساخت چهره  مصنوعی انسان است که در آینده از آن می توان در جراحی پلاستیک استفاده کرد.

۴۴۵۶۴۰

در این مرحله  متخصصان شرکت توانستند کپی دقیق صورت  افراد مختلف را از  سیلیکون بسازند. ابتدا با کمک  اسکنر ویژه ای  ماکت حجیم  صورت ساخته می شود که با دقت زیاد  آن حتی منفذهای روی پوست و  رگ های خونی را  منتقل می کند. سپس با کمک چاپگر سه بعدی  قالب آن چاپ می شود که بر اساس آن « ماسک» از سیلیکون ساخته می شود.  راساس این گزارش، طراحی یک چهره جدید برای هر یک از این افراد، ۳۰۰ هزار ین ژاپن ، معادل دو هزار و ۴۰۰ دلار آمریکا هزینه دربردارد.

طراحی چهره های مصنوعی درژاپن

طراحی چهره های مصنوعی درژاپن

به گفته رئیس این شرکت، فن آوری طراحی چهره های مصنوعی، آینده روشنی در عمل های جراحی زیبایی دارد و هدف از آن کمک کردن به مردمی است که به آن نیاز دارند.

کارشناسان برنامه ریزی کامپیوتر به ویژه کسانی که در تهیه تکنولوژی تشخیص چهره فعالیت دارند، این طرح را مورد توجه قرار داده اند.طرف های تقاضاکننده تولیدات این شرکت ژاپنی، آژانس های تبلیغاتی و شرکت هایی هستند که مسؤولیت برگزاری فعالیت های تفریحی را برعهده دارند.