تصادف خونین در جاده تسوج ـ شبستر با ۴ کشته
تصادف خونین در جاده تسوج ـ شبستر با ۴ کشته

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: شامگاه امروز تصادف خونین در جاده تسوج ـ شبستر هشت کشته و مصدوم به همراه داشت. حبیب حسینقلی‌زاده امشب در گفت و گو  با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز در جاده شبستر- تسوج حد فاصل سه راهی حیدرآباد یک […]

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: شامگاه امروز تصادف خونین در جاده تسوج ـ شبستر هشت کشته و مصدوم به همراه داشت.

حبیب حسینقلی‌زاده امشب در گفت و گو  با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز در جاده شبستر- تسوج حد فاصل سه راهی حیدرآباد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک خودروی پژو ۲۰۶ به شدت برخورد کرد.

وی ادامه داد: با گزارش این تصادف به اتاق فرمان ۱۱۵ بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس برای انتقال مصدومان در محل حادثه حضور یافته و هشت سرنشین مصدوم این دو خودرو را به بیمارستان شبستر منتقل کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه سه نفر از مجروحان در بیمارستان شبستر و یک نفر نیز در حین انتقال به تبریز درگذشتند.

وی گفت: شهروندان باید توجه کنند حین وقوع سانحه رانندگی برای تسهیل عبور و مرور آمبولانس های اورژانس با تجمع در محل حادثه راهبندان ایجاد نکنند و برای امدادرسانی فوریت های پزشکی مسیرگشایی کنند.