۴۸ تبعه خارجی در شهرستان ملکان دستگیر شدند
۴۸ تبعه خارجی در شهرستان ملکان دستگیر شدند

عصر تبریز: فرمانده سپاه ملکان گفت: ۴۸ تبعه خارجی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ جواد اکبری روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این افراد توسط نیروهای بسیجی و در راستای اقدامات انجام شده در خصوص حفظ امنیت در منطقه دستگیر شدند. وی با بیان اینکه دستگیرشدگان از اتباع کشور افغانستان […]

عصر تبریز: فرمانده سپاه ملکان گفت: ۴۸ تبعه خارجی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جواد اکبری روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این افراد توسط نیروهای بسیجی و در راستای اقدامات انجام شده در خصوص حفظ امنیت در منطقه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه دستگیرشدگان از اتباع کشور افغانستان می باشند، ادامه داد: چهار نفر از این افراد در تور ایست بازرسی بسیج و ۴۴ نفر دیگر نیز در حال تردد در منطقه توسط نیروهای انتظامی ، امنیتیی و بسیجی دستگیر شدند.

فرمانده سپاه ملکان اظهار کرد: طبق بازجویی های به عمل آمده، این افراد از اقشار فقیر افغانستان بوده و در حال تردد و قاچاق به کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی و همسایه ایران برای کار و کسب درآمد بودند.

شهرستان ملکان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان غربی و در مسیر عبور به استان های مرزی آذربایجان غربی و کردستان است.