بازیگر فیلم های مستهجن، آبروی نداشته ترامپ را برد!
بازیگر فیلم های مستهجن، آبروی نداشته ترامپ را برد!

استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن که با ترامپ رابطه جنسی داشته جزییات رابطه خود را در مصاحبه با سی بی اس تشریح کرد.

روابط نامشروع دونالد ترامپ از زمان حضورش در عرصه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تا به حال بسیار مورد توجه رسانه های دنیا بوده است و این بار از رابطه نامشروع دونالد ترامپ با استفانی کلیفورد رونمایی شد .

استورمی دانیلز – ۳۹ ساله که نام واقعی اش استفانی کلیفورد است – مدعیست که در سال ۲۰۰۶ میلادی در جریان یک مسابقه گلف افراد مشهور در لیک تاهوی ایالت نوادا، فقط یک بار رابطه جنسی محافظت نشده با ترامپ داشته است.

استورمی دانیلز به برنامه “۶۰ دقیقه” سی‎ بی ‏اس گفت که این میلیاردر نیویورکی و مجری وقت شوی تلویزیونی معروف کارآموز (Apprentice ) به او گفته بود که نگران همسرش نباشد که با ملانیا در یک اتاق نمی‎خوابد.ترامپ که در سال ۲۰۰۵ میلادی با همسر سوم خود ملانیا ازدواج کرد، اظهارات استورمی دانیلز را یک ادعای بی اساس خوانده است.

استورمی دانیلز افزود که تماس‎هایش با دونالد ترامپ تا سال ۲۰۰۷ میلادی از جمله در بورلی هیلز کالیفرنیا ادامه پیدا کرد اما آن مراودات مخفیانه نبود و ترامپ در حضور دیگران با وی تلفنی صحبت می‎کرد.

او گفت به خاطر نگرانی از به خطر افتادن امنیت خودش و دخترش بود که ۱۱ روز پیش از برگزاری انتخابات سال ۲۰۱۶ در قبال دریافت ۱۳۰ هزار دلار از وکیل ترامپ خیلی سریع تصمیم گرفت که با امضای یک قرارداد، از صحبت کردن با رسانه ها درباره رابطه ادعایی خودداری بکند.

استورمی دانیلز گفت در سال ۲۰۱۱ میلادی می خواست در برابر دریافت ۱۵ هزار دلار جزئیات روایت خود را به یک نشریه بفروشد اما مایکل کوهن، وکیل آقای ترامپ، نشریه را تهدید کرد که به دادگاه شکایت خواهد کرد و مانع از انتشار مقاله شد.

او گفت که یک مرد ناشناس سپس در شهر لاس وگاس نوادا به او و دختر نوزادش نزدیک شد و گفت: “ترامپ را رها کن. داستان را فراموش کن.”

وکیل رئیس جمهوری آمریکا از استورمی دانیلز شکایت کرده و خواهان دریافت یک غرامت ۲۰ میلیون دلاری شده زیرا به گفته او، دانیلز “توافق عدم افشا” را نقض کرده است.

استورمی دانیلز می گوید که توافق یاد شده به این دلیل که شخص دونالد ترامپ آن را امضا نکرده “بی‌ارزش” است./ بی بی سی