ورود ۴ میلیون و ۵٧١ هزار مسافر در سال ٩۶ به تبریز
ورود ۴ میلیون و ۵٧١ هزار مسافر در سال ٩۶ به تبریز
‎مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تبریز از وجود ۸۰‌ مسیر مستقیم در پایانه‌های تبریز خبر داد و گفت: روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس سواری از پایانه مرکزی تبریز سرویس دارند.

به گزارش عصرتبریز، محمد قلی‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در پایانه مرکزی تبریز و سایر ایستگاه‌های این شهر نزدیک به ۸۰ مقصد با مسیر مستقیم از طریق اتوبوس‌های عادی، وی آی پی، ویژه، مینی‌بوس‌ و سواری ‌وجود دارد.

وی با بیان اینکه در مسیرهای داخلی حداقل ‌یک تا پنج سرویس وجود دارد، ‌گفت: بیشترین مسیر سرویس به استان تهران بوده که نزدیک به ۱۵۰ سرویس در روز است.

‌سرویس‌دهی ٧٠٠ خودرو در پایانه مرکزی / ‌روزانه ١۵ هزار مسافر از پایانه مرکزی تبریز خارج می‌شوند

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: ‌روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس سواری از پایانه مرکزی تبریز سرویس دارند.

وی ادامه داد:‌ آمار دقیق خروجی، روزانه مسافران ۱۵ هزار نفر بوده و به همان میزان نیز آمار ورودی داریم.

ورود ۴ میلیون و ۵٧١ هزار مسافر در سال ٩۶ به تبریز

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تبریز ابراز کرد:‌ سال گذشته ۴ میلیون و ۵۷۱ هزار نفر مسافر از طریق پایانه‌های تبریز وارد استان شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد و میانگین سنی رانندگان به سازمان پایانه شهری مرتبط نیست و تحت نظر شرکت‌های مسافربری است،‌ گفت: ‌در بین رانندگان، راننده زن نیز وجود دارد که حتی برای یک نفر از رانندگان زن استراحت‌گاه در پایانه مرکزی اختصاص داده شده است.

قلی‌زاده با اشاره به اینکه اگر تقاضا متناسب با عرضه باشد، هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید و این موضوع در پایانه مرکزی مشهود است،‌تصریح کرد:‌ اگر اداره کل پایانه درخواست افزایش شرکت‌ها را داشته باشد ما چنین ظرفیتی را برای افزایش داریم، در حال حاضر چنین درخواستی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد:‌ پایانه‌های تبریز آمادگی کامل را برای میزبانی و خدمت‌رسانی به مسافران تبریز ۲۰۱۸ دارد.

اقدامات پایانه مرکزی تبریز برای تکریم از مسافران در راستای تبریز ٢٠١٨

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تبریز خدمات ارائه شده جهت میزبانی هرچه بهتر تبریز ۲۰۱۸ در پایانه مرکزی را مورد اشاره قرار داد و گفت: برگزاری کلاس آموزش زبان انگلیسی برای کلیه کارکنان، ایجاد صندل‌‌های وی آی پی، ویلچر برای معلولان، ‌ایجاد سرویس بهداشتی و وضوخانه مخصوص جانبازان و اهل تسنن، تبلیغات محیطی، ایجاد اتاق کودک برای استراحت مادران، تقویت پلیس پایانه، نوسازی تاکسی‌های خط ویژه ترمینال، ‌ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۵۴٠ خودرو، راه‌اندازی رستوران، ‌کافی‌شاپ ٢۴ ساعته و ارائه اینترنت رایگان ‌از جمله اقدامات انجام گرفته است.

وی ادامه داد:‌ در راستای تبریز ۲۰۱۸، پایانه مرکزی تبریز اقدام به برگزاری ۵۷ غرفه تجاری و خدماتی کرده است.