سفر رییس دفتر رهبری به آذربایجان شرقی/ دعوت برای سفر مجدد از مقام معظم رهبری
سفر رییس دفتر رهبری به آذربایجان شرقی/ دعوت برای سفر مجدد از مقام معظم رهبری

عصر تبریز: مسئول بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی گفت: ۵ مرداد آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبری به آذربایجان‌شرقی سفر می‌کند. محمد اورنگی ظهر امروز در نشست خبری از برگزاری همایش گرامیداشت سالروز سفر رهبری به آذربایجان‌شرقی خبر داد، اظهار داشت: برگزاری این همایش به عهده بسیج دانشجویی گذاشته شده و گروه‌های مختلف در این زمینه حضور […]

عصر تبریز: مسئول بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی گفت: ۵ مرداد آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبری به آذربایجان‌شرقی سفر می‌کند.

محمد اورنگی ظهر امروز در نشست خبری از برگزاری همایش گرامیداشت سالروز سفر رهبری به آذربایجان‌شرقی خبر داد، اظهار داشت: برگزاری این همایش به عهده بسیج دانشجویی گذاشته شده و گروه‌های مختلف در این زمینه حضور خواهند داشت.

مسئول بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دبیرخانه همایش راه‌اندازی شده و در این دبیرخانه از طریق سایت همایش اقدام به جذب مقالات شده است افزود: این همایش در سال‌های آتی نیز برگزار می‌شود و مقالات دانشمندان و فقها به صورت تجمعیی گردآوری می‌شود.

وی از برگزاری کارگاه‌های علمی در حاشیه این همایش خبر داد و بیان کرد: تعدادی مقاله سفارشی به علما و محققان ارائه شده که در روز همایش میان حاضران و در قالب کتاب توزیع می‌شود.

اورنگی با تاکید بر انعکاس نتایج علمی این همایش در محیط‌های دانشگاهی افزود: امیدواریم انعکاس مطلوبی از آن را شاهد باشیم.

وی گفت: همایش یک روزه برگزار می‌شود و پنل‌های سیاسی قبل از ظهر خواهد بود و سخنران اصلی همایش آیت‌الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری خواهد بود.

مسئول بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی یادآور شد: سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و نیز سخنرانی مسئولان کشوری در این همایش مورد نظر قرار دارد.

وی از برگزاری جلسات علمی در بخش دوم همایش خبر داد و اظهار داشت: این بخش بعد از ظهر برگزار می‌شود و مقالات علمی ارائه می‌شود.

اورنگی خاطرنشان کرد: همایش گرامیداشت سالروز سفر رهبری به آذربایجان شرقی در محل تالار وحدت دانشگاه تبریز و از ساعت ۹ صبح آغاز به کار خواهد کرد و منتظر حضور پرشور علاقمندان هستیم.

مسئول بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی گفت: دعوت برای سفر مجدد مقام معظم رهبری به استان و شهر تبریز پیام اصلی این همایش خواهد بود.

اورنگی با اشاره به نتایج مختلف برگزاری این همایش یادآور شد: انعکاس برگزاری این همایش  به سایر استان‌ها و الگوبرداری این برنامه نیز می‌تواند صورت گیرد.

نجف قراچورلو، رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برنامه‌های رسانه‌ای و فضاسازی رسانه‌ای مورد توجه است، گفت: تا روز برگزاری همایش در ۵ مرداد برنامه‌های مختلف رسانه‌ای اجرا می‌شود و تلاش می‌شود در قالب گفت‌وگو و مصاحبه کارهای رسانه‌ای انجام شود.

وی گفت: در روز برگزاری همایش نیز از رسانه‌ها دعوت خواهیم کرد تا در این همایش به صورت فعال مشارکت کنند و برنامه‌های خبری منعکس شود.

بر اساس این گزارش، برای برگزاری همایش بزرگداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی ۱۱ کمیته تشکیل شده که متولی اصلی برگزاری آن بسیج اساتید آذربایجان شرقی است، این همایش نخستین همایش یک‌روزه بزرگداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به آذربایجان‌شرقی است که پنجم مرداد ماه امسال در تبریز برگزار می‌شود.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، رهبر فرزانه انقلاب طی روزهای سه‌شنبه پنجم تا جمعه هشتم مرداد سال ۷۲ به شهر همیشه قهرمان تبریز و دیگر شهرها و حتی روستاهای آذربایجان‌شرقی سفر کردند، سفری که هنوز پس از گذشت ۲۲ سال شیرینی خاصی در خاطرات مردم آگاه و بصیر آذربایجان داشته و دارد.