فوری: منابع دیپلماتیک از اعلام توافق هسته ای تا ساعات آتی خبر می دهند
فوری: منابع دیپلماتیک از اعلام توافق هسته ای تا ساعات آتی خبر می دهند

عصر تبریز: این در حالی است که منابع رسانه ای در وین نیز اعلام کرده اند از برخی تصویربرداران خواسته شده در این ساعت در محل نشست وزیران خارجه حاضر شوند. برخی منابع دیپلماتیک از اعلام رسمی خبر توافق هسته ای ایران و ۱+۵ تا ساعات آتی خبر می دهند. به گزارشرسانه های خارجی شنیده […]

عصر تبریز: این در حالی است که منابع رسانه ای در وین نیز اعلام کرده اند از برخی تصویربرداران خواسته شده در این ساعت در محل نشست وزیران خارجه حاضر شوند.

برخی منابع دیپلماتیک از اعلام رسمی خبر توافق هسته ای ایران و ۱+۵ تا ساعات آتی خبر می دهند.

به گزارشرسانه های خارجی شنیده شده که توافق ایران و ۱+۵ به صورت رسمی تا ساعاتی آتی حدود ۴:۳۰ به وقت تهران اعلام خواهد شد.

این خبر را رویترز نیز گزارش کرده است.

این در حالی است که منابع رسانه ای در وین نیز اعلام کرده اند از برخی تصویربرداران خواسته شده در این ساعت در محل نشست وزیران خارجه حاضر شوند.

هم اکنون نشست سه جانبه جان کری ،لاوروف و موگرینی در حال برگزاری است.

در همین رابطه وزارت خارجه اتریش نیز اعلام کرده در صورت توافق ایران و ۱+۵ فرصتی سه ساعته برای تدارک برگزاری نشست خبری پایانی در آستریا سنتر نیاز دارد.

با این حال هیچ چیز قطعی نیست و باید منتظر نتیجه جلسه کری،لاوروف و موگرینی باشیم.

سخنگوی وزارت خارجه اتریش نیز  اعلام کرد: تاییدیه ای برای برگزاری مراسم (توافق) نداریم اما برای انجام آن آماده هستیم. و به محض گرفتن اخبار جدید به رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

اخبار دریافتی از وین حاکیست:‌ فیلمبرداران و برخی عکاسان از نزدیکی هتل محل مذاکرات هسته ای در حال رفتن به سوی مقر سازمان ملل متحد در وین هستند