مرکز بهداشت آذربایجان‌شرقی گزارش می دهد: ۴۱ مورد ابتلا به وبا در خوزستان
مرکز بهداشت آذربایجان‌شرقی گزارش می دهد: ۴۱ مورد ابتلا به وبا در خوزستان

عصر تبریز:  مدتی است که شایعات فراوانی در شبکه های اجتماعی در خصوص مشاهده ابتلا به وبا در استان خوزستان پخش می شود. در همین زمینه پاسخ مسئولین مرتبط به سوالات خبرنگاران تکذیب صریح و انکار موضوع بوده است. اما چهارشنبه هفته جاری یکی از مسئولین بهداشتی استان آذربایجان شرقی از ابتلای تعدادی از شهروندان […]

عصر تبریز:  مدتی است که شایعات فراوانی در شبکه های اجتماعی در خصوص مشاهده ابتلا به وبا در استان خوزستان پخش می شود. در همین زمینه پاسخ مسئولین مرتبط به سوالات خبرنگاران تکذیب صریح و انکار موضوع بوده است.

اما چهارشنبه هفته جاری یکی از مسئولین بهداشتی استان آذربایجان شرقی از ابتلای تعدادی از شهروندان خوزستانی به وبا خبر می دهد.

محمدزاده، رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت آذربایجان‌شرقی در جلسه سلامت و امنیت غذایی این استان اظهار می دارد: در حالی که در خوزستان ۴۱ مورد وبا داشتیم و یک مورد نیز فوتی را شاهد بوده‌ایم اما موردی در آذربایجان‌شرقی گزارش نشده است.

لازم به ذکر است  اوایل تیرماه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان -یکی از شهرهای استان خوزستان- در جلسه شورای سلامت شهرستان هندیجان گفته بود: متاسفانه آب شرب مردم هندیجان یک سوم آن آلوده است.