خواسته های اقتصادی ایران در توافق با گروه ۵+۱ حاصل شد
خواسته های اقتصادی ایران در توافق با گروه ۵+۱ حاصل شد

عصر تبریز: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در توافق با گروه ۵+۱ به خوبی حاصل شده است. ارسلان فتحی پور در جمع خبرنگاران، افزود: نشانه های تاثیرگذاری توافق هسته ای از دیروز و در موضع کشورهای مختلف دیده می شود. وی اظهار کرد: در همه ابعاد به […]

عصر تبریز: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در توافق با گروه ۵+۱ به خوبی حاصل شده است.

ارسلان فتحی پور در جمع خبرنگاران، افزود: نشانه های تاثیرگذاری توافق هسته ای از دیروز و در موضع کشورهای مختلف دیده می شود.

وی اظهار کرد: در همه ابعاد به خصوص در حوزه های اقتصادی توافق کاملا’ خوبی به دست آمده و خواسته های اقتصادی ایران به شکل مطلوبی در توافق دیده می شود و تنها برخی نگرانی ها درباره جنبه تسلیحاتی – نظامی توافق وجود دارد که در این زمینه نیز خطوط قرمز رعایت شده است.

نماینده مردم کلیبر و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی کشورهای منطقه و جهان که تا پیش از این بر طبل تحریم ها می کوبیدند و دور زنندگان تحریم را تهدید می کردند، حالا این توافق را گامی در جهت ثبات بین الملل و منطقه می خوانند و همین اتفاق به معنی آغاز بهبود جایگاه ایران در منطقه و جهان خواهد بود.