امام جمعه تبریز: سکوت مجامع جهانی در برابر کشتار مردم مسلمان یمن خفت بار است
امام جمعه تبریز: سکوت مجامع جهانی در برابر کشتار مردم مسلمان یمن خفت بار است

عصر تبریز: آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه های نماز عید سعید فطرتبریز، عربستان سعودی را نماینده جنگ طلب آمریکا در منطقه دانست و افزود: حمله وحشیانه رژیم سعودی به یمن با استفاده از ابزار های جنگی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی انجام می شود. وی گفت : با خواست خدا دشمنان اسلام […]

عصر تبریز: آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه های نماز عید سعید فطرتبریز، عربستان سعودی را نماینده جنگ طلب آمریکا در منطقه دانست و افزود: حمله وحشیانه رژیم سعودی به یمن با استفاده از ابزار های جنگی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی انجام می شود.

وی گفت : با خواست خدا دشمنان اسلام درعراق و سوریه نتوانستند کاری انجام بدهند و امروز سراغ یمن رفته اند،اما به فضل الهی ملت یمن تا سقوط رژیم سعودی مقاومت خواهند کرد .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه درخواست های زیادی ازسوی مردم آذربایجان شرقی برای کمک به مردم مظلوم یمن مطرح شده است افزود: در حال حاضر وظیفه ما کمک مالی ، دعا و پشتیبانی معنوی است.

وی به بازتابهای جهانی راهپیمایی روز قدس امسال هم اشاره کرد و گفت: این حضور گسترده مردم ایران در حالی صورت گرفت که تیم مذاکره کنندگان کشورمان مشغول گفتگو با ۶ قدرت جهانی بود و در این روز میلیون ها ایرانی به خیابان ها آمده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند و پرچم آمریکا و اسراییل را آتش زدند.

نماینده ولی فقیه در استان درباره محل صرف زکات فطریه هم گفت : این فطریه برای فقرا، مساکین و در راه ماندگان هزینه می شود و بر اساس نظر مراجع تا زمانی که در شهری فقیری وجود دارد، باید برای فقرای آن شهر هزینه شود.