افزایش تعداد نمایندگان استان‌ های اصفهان، آذربایجان شرقی و تهران
افزایش تعداد نمایندگان استان‌ های اصفهان، آذربایجان شرقی و تهران
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس از افزایش تعداد نمایندگان در استان های اصفهان، آذربایجان شرقی و تهران خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، اصغر سلیمی در تشریح جلسه روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) کمیسیون متبوعش با اشاره به اینکه موضوع افزایش تعداد نمایندگان نیز در دستورکار کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بوده است، اظهار کرد: بر این اساس یک نفر به حوزه انتخابیه شهر اصفهان افزوده و همچنین حوزه انتخابیه آران و بیدگل و کاشان نیز جدا و به هر کدام یک نماینده اختصاص یافت.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در این میان تعداد نمایندگان حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر نیز به ۲ نفر افزایش یافت و آذرشهر و اسکو نیز از تبریز جدا شد و یک نماینده به این منطقه اضافه شد.

سلیمی افزود: همچنین حوزه های انتخابیه شهریار، قدس و ملارد به ۳ نفر، رباط کریم به ۲ نفر، ورامین، پیشوا و قرچک نیز به ۲ نفر افزایش یافت؛ در این میان به حوزه انتخابیه اسلامشهر با مرکزیت شهر اسلامشهر نیز یک نماینده اختصاص یافت.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد موضوع افزایش نمایندگان در کمیسیون در حال بررسی است و نکات ذکر شده باید به تایید نمایندگان مجلس در صحن علی برسد.

انتهای پیام/