برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی در ۷ محور
برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی در ۷ محور
دبیر علمی دومین جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان‌شرقی، آیین نامه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان را تشریح کرد.

به گزارش عصرتبریز، محمد عزیزی‌راد با اشاره به جایگاه جشنواره‌های مطبوعاتی در راستای تقویت سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای اظهار داشت: دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» آذربایجان‌شرقی در ۷ محور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اولین جشنواره ابوذر بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد و ۲۲ اثر بعد از داوری به عنوان آثار برتر و شایسته تقدیر تجلیل شدند، بیان کرد: حضور همه  فعالان عرصه رسانه به خصوص فعالان در تشکل‌ها و اصناف رسانه‌ای می‌تواند سطح کیفی تولیدات ارسالی در این جشنواره را افزایش دهد.

عزیزی‌راد ادامه داد: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را در قالب‌های عکس، گزارش، مصاحبه، خبر، یادداشت یا سرمقاله، کاریکاتور و موشن گرافی در محورهای «مقاومت و دفاع مقدس»، «مسائل صنفی خبرنگاران»، «بصیرت و دشمن شناسی»، «اقتصاد مقاومتی»، «حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی»، «مبارزه با آسیب های اجتماعی» و «خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی» به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی ارسال کنند.

وی تاکید کرد: آثار باید در یکی از قالب‌های نامبرده شده باشد و از یکم مهر ماه ۹۶ تا ۳۰ مهر ۹۷ در یکی رسانه‌ها و نشریات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مجوزدار منتشر شده باشد.

عزیزی‌راد با بیان اینکه آثار حتما باید با نام و با تایید مهر نشریه باشد افزود: آثار ارسالی خبرنگاران‌ در رسانه‌ها و نشریات سراسری که نمایندگی و ویژه نامه استانی دارند مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

دبیر علمی دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی  گفت: تمام فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند در جشنواره شرکت کنند و هر خبرنگار می‌تواند در همه محورهای اعلام شده بدون هیچ محدودیتی آثار خود را به دبیرخانه ارسال کند.

وی افزود: ارسال آثار نیز به صورت دستی و یا از طریق پست و فرم‌های خاص خواهد بود که به‌زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/