آموزش و پرورش پنج هزار نیروی جدید استخدام می کند
آموزش و پرورش پنج هزار نیروی جدید استخدام می کند

عصر تبریز: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: آگهی استخدام پنج هزار نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام می شود. به گزارش ایرنا، سید محمد بطحایی در نشست مشترک شورای معاونان و مدیران کل استان ها اظهار کرد: توزیع رشته و منطقه در آزمون استخدامی مشخص شده است.وی گفت: […]

عصر تبریز: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: آگهی استخدام پنج هزار نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام می شود.

به گزارش ایرنا، سید محمد بطحایی در نشست مشترک شورای معاونان و مدیران کل استان ها اظهار کرد: توزیع رشته و منطقه در آزمون استخدامی مشخص شده است.وی گفت: یک هزار و ۲۵۰از این افراد بر اساس قانون از میان شرکت کنندگان ایثارگران خواهند بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به گذشت بیش از دو ماه از زمان عقد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار امیدواری کرد؛ با کمک همکاران در استان ها بیمه تکمیلی فرهنگیان با هزینه های پزشکی بهتر نسبت به سال ۹۳ ادامه یابد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، از مدیران کل استان ها خواست که حق بیمه فرهنگیان واریزی به حساب ادارات کل آموزش و پرورش استان ها را بلافاصله به حساب فرهنگیان واریز کنند و در حساب ادارات حتی برای یک روز هم نگهداری نکنند.

بطحایی با تاکید بر اینکه از محل سود مشارکت سایر بیمه ها، مصمم به راه اندازی کلینیک دندانپزشکی در مرکز استان ها هستیم، افزود: توسعه مراکز تخصصی دندانپزشکی در مراکز استان ها موجب می شود بخش عمده هزینه های درمانی فرهنگیان کاهش یابد.

وی به راه اندازی حساب یکپارچه مدارس نیز اشاره کرد و گفت: حساب مدارس تا پیش از این دولتی بوده که با پیگیری های انجام شده یک حساب غیردولتی توسط بانک ملی به نام پشتیبان راه اندازی شده است که همه اعتبارات مدارس شامل سرویس مدارس و کمک اولیا باید به این حساب یکپارچه واریز شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: این حساب به صورت آنلاین در اداره کل و وزارتخانه قابل رصد است اما امکان برداشت از آن وجود ندارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بطحایی با تاکید بر اینکه به اعتبارات واریز شده در حساب یکپارچه سود تعلق می گیرد، افزود: طرح مذکور ماه گذشته در شهرستان های تهران رونمایی شد و اواسط مرداد ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت کشوری رونمایی می شود.

وی به کد ۱۷ رقمی شناسه واریز حساب یکپارچه مدارس اشاره کرده و یادآورشد: نام استان ، نام منطقه، نوع واریزی پول، کد مدرسه و کد کنترلی در کد ۱۷ رقمی شناسه واریز حساب یکپارچه مدارس قابل مشاهده است.