شهر فقط روگذر و زیرگذر و آسفالت خیابان نیست / به قول‌مان به مردم وفادار بمانیم
شهر فقط روگذر و زیرگذر و آسفالت خیابان نیست / به قول‌مان به مردم وفادار بمانیم

عصر تبریز: عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه ما به مردم شهر قول دادیم شهر را آباد کنیم، گفت: شهر فقط روگذر و زیر گذر و آسفالت خیابان نیست، شاد بودن و شاد زیستن مردم وظیفه شورا و شهرداری است. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، احتشام حاجی‌پور در گردهمایی پژوهشی […]

عصر تبریز: عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه ما به مردم شهر قول دادیم شهر را آباد کنیم، گفت: شهر فقط روگذر و زیر گذر و آسفالت خیابان نیست، شاد بودن و شاد زیستن مردم وظیفه شورا و شهرداری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، احتشام حاجی‌پور در گردهمایی پژوهشی موسیقی و ادبیات عاشقی با بیان اینکه موسیقی ایران با جاز و رپ آغاز نشده است، اظهار داشت: موسیقی ایران با شرف و معنویت و آزادگی اجین شده و تمام اینها در صنعت موسیقی عاشقی وجود دارد و می‌تواند خود را در قالب کلمات نشان بدهد.

وی ادامه داد: شاد بودن در جامعه حق تمام مردم است، کسانی که دنبال شادی در جامعه هستند حق دارند این مطالبه را از ما داشته باشند.

رئیس شورای استان آذربایجان‌شرقی یکی از زمینه‌های شادی در جامعه را بها دادن به موسیقی عاشقی خواند و تصریح کرد: کسانی که در این هنر فعالیت می‌کنند باید دانسته‌های خود را به مردم منتقل کنند.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه ما به مردم شهر قول دادیم شهر را آباد کنیم، گفت: شهر فقط روگذر و زیر گذر و آسفالت خیابان نیست، شاد بودن و شاد زیستن مردم وظیفه شورا و شهرداری است.

وی تاکید کرد: این وظیفه ما است که هم باید برای معنویت جامعه قدم برداریم و هم اینکه امکان تفریح سالم را برای مردم فراهم کنیم.

حاجی‌پور با تقدیر از ریاست حوزه هنری به دلیل ابتکار در برگزاری گردهمایی موسیقی و ادبیات عاشقی خاطر‌نشان کرد: عهد و پیمان شاد زندگی کردن مردم و اصلاح و آبادانی شهر است، این را بلدیم و اجرا خواهیم کرد اما در حوزه فرهنگی واقعا کار باید بکنیم.

رئیس شورای اسلامی استان با بیان اینکه به عنوان یک کارشناس اجتماعی می‌گویم اگر این نوع برنامه‌ها در سینماهای ما اجرا شود سینماها رونق می‌گیرد، اظهار داشت: اگر بتوانیم در پارک‌ها و محیط‌های عمومی برنامه‌های شاد و مفرح برای جوانان و خانواده‌ها برنامه‌ریزی کنیم قطعا آنجا هم رونق پیدا می‌کند.

حاجی‌پور با بیان اینکه هنوز برای مکان‌های عمومی نتوانستیم برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم، افزود: اگر برای برنامه‌های مفرح برنامه‌ریزی درست نداشته باشیم مشکل‌ساز می‌شود همانگونه که در چند سال گذشته دیدیم که وزرای فرهنگ که معتمدترین افراد جامعه بودند به ‌مشکل برخورد کردند.

وی گفت: از باز شدن فضای فرهنگی در جامعه نباید بترسیم، در جامعه هر نوع تفکری زندگی می کند، باید برای شادی مردم برنامه داشته باشیم.