تغییرات مدیریتی در صدا و سیمای مرکز استان کلید خورد/تعیین قائم مقام، معاونین جدید و مشاوران مدیر کل
تغییرات مدیریتی در صدا و سیمای مرکز استان کلید خورد/تعیین قائم مقام، معاونین جدید و مشاوران مدیر کل

عصر تبریز: همزمان با اجرای ساختار جدید در صدا و سیمای مراکز استانهای سازمان صدا و سیما ، سید محسن لطیفی مدیرکل مرکز آذربایجان شرقی معاونان ، مشاوران و مدیران جدید این مرکز را معرفی کرد. به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرق ، این انتصابات به دلیل ادغام و تشکیل واحدهای […]

IMG_2500(1)

عصر تبریز: همزمان با اجرای ساختار جدید در صدا و سیمای مراکز استانهای سازمان صدا و سیما ، سید محسن لطیفی مدیرکل مرکز آذربایجان شرقی معاونان ، مشاوران و مدیران جدید این مرکز را معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرق ، این انتصابات به دلیل ادغام و تشکیل واحدهای جدید سازمانی و بازنشستگی برخی از مدیران این مرکز صورت گرفته است.
بر اساس احکام صادره از سوی مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی ، در تلاش و بهره گیری از توانمندی های همه همکاران و با تعاملی سازنده با معاونین و مدیران مرکز در راستای سیاست های سازمان صدا و سیما و منشور افق رسانه در جهت ارتقای جایگاه رسانه ای مرکز و تحقق اهداف و ماموریت های آن ، علی عیسی زاده به عنوان قائم مقام مدیرکل معرفی شد. وی از مدیران ارزشی و با سابقه بوده و پیش از این مسئولیت معاونت صدای مرکز آذربایجان شرقی را بر عهده داشت.
در راستای سیاست های کلان فنی سازمان ، حسن محمد علیزاده چهار برود قائم مقام مقام سابق صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، در حکم جدید خود به سمت معاون فنی منصوب شد . پیش از این ، محمد صالح زرینه بافی معاون فنی صدا و سیما بود که یک ماه پیش بازنشسته شد.
در حکمی دیگر، علی احمدی زاویه به عنوان معاون صدای مرکز آذربایجان شرقی معرفی شد . شناسایی و تقویت استعدادها ، امکانات و توانایی های هنری ، فرهنگی، تاریخی، سیاسی، و علمی استان به منظور ایجاد زمینه مطلوب در افکار عمومی برای توسعه پایدار با توجه به شرایط و مقتضیات محیطی با برنامه ریزی و تولید برنامه های متناسب با اولویت های منطقه، معرفی و ترویج آداب و سنن، فرهنگ و هنر در استان ، فراهم نمودن امکان ایجاد ارتباط بیشتر بین مسئولین و مردم به منظور طرح نیازها و مشکلات مردم و امکان ایجاد شرایط مشورتی و تبادل نظر برای استفاده از پیشنهادات سازنده مردم و نهادهای علمی و برنامه ریزی در امور تصمیم گیری و اجرایی استان ، بسط و گسترش فرهنگ ملی به منظور وحدت، وفاق ملی و افزایش همبستگی از طریق تهیه و ساخت برنامه های رادیویی فاخر متناسب با ذائقه مخاطب از جمله مواردی است که در این حکم به آنها تاکید شده است. ایشان پیش از این مدیر آرشیو و کتابخانه این مرکز بود.
با توجه به ادغام معاونت های اداری مالی و برنامه ریزی و نظارت و تشکیل معاونت جدید برنامه ریزی و منابع مالی، سید محسن لطیفی بر اساس ساختار جدید در حوزه برنامه ریزی و بودجه ، علیرضا ناصری معاون سابق برنامه ریزی و نظارت را به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و منابع مالی منصوب کرد . عمل به سیاست ها و دستور العمل های سازمانی با رعایت صرفه جویی در کنار کمک به واحدهای مختلف برای نیل به اهداف سازمانی و برنامه ریزی ، بودجه ریزی و بودجه بندی دقیق و عملیاتی و نظارت ، کنترل و تطبیق مصوبات در زمینه تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی از انتظاراتی است که مدیرکل مرکز آذربایجان شرقی در این حکم به آن تاکید کرده است . پیش از این، حسین حسین زاده معاون اداری و مالی صدا و سیما بود که از اول تیرماه به افتخار بازنشستگی نائل شد.
از دیگر تغییرات صورت گرفته در پست های سازمانی، صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی ، انتصاب محمد عظیمی به عنوان سرپرست مدیریت آرشیو است . هم چنین در حکمی دیگر ، عیوض پورحسن به عنوان سرپرست مدیریت خدمات و پشتیبانی انتخاب شد . جمال پورفرج نیز در ساختار جدید مرکز به عنوان مسئول بخش پویانمایی منصوب شد . ارائه خدمات بهینه به واحد های برنامه ساز، بهره مندی همکاران از آخرین و به روز ترین منابع آرشیوی صوتی ، تصویری ، نوشتاری و تولیدات سازمان و دیگر مراکز هنری ، برآورد کامل امکانات موجود و برنامه ریزی دقیق در جهت ارائه خدمات منظم و به هنگام به واحدهای مختلف در راستای تحقق اهداف سازمانی و بهره گیری از ظرفیت های پویانمایی مرکز و استان از انتظاراتی که در احکام فوق به آنها اشاره شده است.
سید محسن لطیفی در حکم دیگری ، محمد محمدنژاد را به عنوان سرپرست مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی مرکز آذربایجان شرقی معرفی کرد . تعامل با حوزه های برنامه ای ، پیگیری و نظارت بر حسن اجرای دستور العمل ها ، بخشنامه ها ، استانداردها و شاخص های ابلاغی سازمان ، تجزیه و تحلیل و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد مرکز در مقایسه با برنامه ها و تعهدات مصوب و چگونگی تحقق استراتژی سازمان از مهمترین وظایف این واحد خواهد بود.
در راستای تلاش و بهره گیری از توانمندی های فنی و هنری همه همکاران حوزه سیما و با توجه به سیاست های سازمان صدا و سیما و افق رسانه و با در نظر گرفتن نیازها و اولویت های سیاسی، اجتماعی ، تاریخی ، فرهنگی و اقتصادی استان در تولید برنامه های مخاطب پسند و تامین خواسته ها و نیازهای مخاطبان شبکه سهند ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در حکمی، مهدی گوهریان را به عنوان مدیر تولید سیما منصوب کرد.
در حوزه معاونت اطلاعات و اخبار با توجه به ادغام مدیریت های هماهنگی و پشتیبانی و تفاسیر و برنامه های سیاسی و تشکیل مدیریت جدید اتاق خبر، طی حکمی، مصطفی خدنگ به عنوان سرپرست این مدیریت معرفی شد.
نظر به ضرورت تدوین سیاست های کلان در حوزه مدیریت پیام بر اساس ارزشها و بنیان های فکری انقلاب و نظام اسلامی و بهره گیری از توانمندی ها ، قابلیت ها و ظرفیت های استان و در تعاملی سازنده با همکاران مرکز و دستگاههای دولتی و بخش خصوصی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، مهدی نعلبندی و سید حسن آذری از کارشناسان مجرب مرکز را به عنوان مشاوران مدیرکل در امور برنامه ها، محرم فروغی شجاع را به عنوان مشاور و دبیر شورای معارف اسلامی و سعید حاجی زاده عضو و سخنگوی شورای اسلای شهر تبریز را به سمت مشاور مدیر کل در امور اجرائی منصوب کرد. سید حسن آذری از مدرسین صاحب نظر حوزه ارتباطات و رسانه و دانشجوی دکتری رشته ارتباطات در دانشگاه تهران است و مهدی نعلبندی هم از نویسندگان مطرح استان و از تهیه کنندگان با سابقه و توانمند مرکز می باشد. محرم فروغی شجاع هم پیش از این فرماندار شهرستان ورزقان در دولت دهم و سابقه تحصیل در حوزه علمیه را داراست.
همچنین با توجه به اهداف سازمان و با نگاهی آینده نگر و برنامه ریزی به منظور همکاری و هماهنگی و تعامل دو سویه با مطبوعات، خبرگزاریها و روابط عمومی های استان و اطلاع رسانی در زمینه معرفی برنامه های روزانه مرکز، تحلیل محیط داخلی و پاسخگو بودن به تنویر افکار عمومی در قبال عملکرد مجموعه رسانه استانی، یعقوب ابراهیمی به سمت مسئول دفتر مدیرکل و روابط عمومی مرکز منصوب شد.