دستگیری دو خانم کیف قاپ BRT با بیش از ۵۱ فقره سرقت در تبریز
دستگیری دو خانم کیف قاپ BRT با بیش از ۵۱ فقره سرقت در تبریز

عصر تبریز: با تلاش ماموران کلانتری ۱۵ تبریز دو خانم کیف قاپ با بیش از ۵۱ فقره سرقت در تبریز دستگیر شدند. رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: برابر گزارش کلانتری ۱۵ کلانشهر تبریز دو خانم حین کیف قاپی در داخل خط واحد (BRT) دستگیر شدند و به لحاظ تخصصی بودن پرونده متهمان به […]

عصر تبریز: با تلاش ماموران کلانتری ۱۵ تبریز دو خانم کیف قاپ با بیش از ۵۱ فقره سرقت در تبریز دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: برابر گزارش کلانتری ۱۵ کلانشهر تبریز دو خانم حین کیف قاپی در داخل خط واحد (BRT) دستگیر شدند و به لحاظ تخصصی بودن پرونده متهمان به پلیس آگاهی تحویل شدند.
سرهنگ صابر عباس زاده ادامه داد: کارآگاهان به لحاظ حساسیت موضوع از متهمان به صورت ویژه تحقیق کردند و متهمان در بازجویی های به عمل آمده به بیش از ۵۱ فقره کیف قاپی در داخل اتوبوس شرکت واحد باهمدستی همدیگر اعتراف کردند.
وی با اشاره به این که ارزش ریالی اموال مسروقه بیش از ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: این دو متهم اهل یکی از شهرستان های استان های جنوبی کشور هستند و به انگیزه سرقت به تبریز مسافرت کرده بودند.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: سارقان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.