مدیرعامل تراکتورسازی: فغانی یک سال نباید به تبریز بیاید
مدیرعامل تراکتورسازی: فغانی یک سال نباید به تبریز بیاید

عصر تبریز: مدیرعامل تراکتورسازی گفت: شاید بهتر باشد کمیته داوران با باشگاهها توافق داشته باشد که کدام داور را انتخاب می کند و تیمها ۳ گزینه پیشنهادی خودشان را بدهند و از میان آنها داور بازیشان مشخص شود. سعید عباسی در گفتگو با خبرنگار کاپ در رابطه با اعتراض اکثر باشگاهها به نحوه انتخاب برترین […]

عصر تبریز: مدیرعامل تراکتورسازی گفت: شاید بهتر باشد کمیته داوران با باشگاهها توافق داشته باشد که کدام داور را انتخاب می کند و تیمها ۳ گزینه پیشنهادی خودشان را بدهند و از میان آنها داور بازیشان مشخص شود.

سعید عباسی در گفتگو با خبرنگار کاپ در رابطه با اعتراض اکثر باشگاهها به نحوه انتخاب برترین های لیگ چهاردهم اظهار داشت:‌ ابتدا باید از مسئولان سازمان لیگ تشکر کنیم که چنین مراسمی را برگزار کردند چون شکل برگزاری مراسم هیچ مشکلی نداشت. مسئولان سعی شان را کرده بودند و به آنها خسته نباشید می گویم اما در بحث انتخاب برترین ها حرف و حدیث زیادی است و به ویژه اینکه مرد سال فوتبال به چه نحوی انتخاب شده،‌ خیلی مهم به نظر می رسد.

وی ادامه داد: ما هم مثل خیلی از باشگاههای دیگر روی ماجرای انتخاب برترین ها بحث داریم اما نمی خواهیم آنرا کش دهیم. فکر می کنم جنبه های سیاسی و امنیتی نیز در این انتخاب ها در نظر گرفته شده بود و به هر حال تمام شد. باید به فکر لیگ جدید باشیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص اینکه جایزه ادینیو به دست این بازیکن رسید،‌ عنوان کرد: هنوز این جایزه را برای او ارسال نکردیم اما قطعا این کار را انجام می دهیم چون این جایزه برای اوست نه باشگاه تراکتورسازی. بلکه این خودش بگوید این جایزه به عنوان یادگارش در باشگاه بماند که از آن استقبال می کنیم.

وی درباره مصاحبه منتشر شده از خودش مبنی بر اینکه در صورت انتخاب فغانی برای بازیهای تراکتورسازی مسئولیتی را قبول نمی کند،‌ خاطرنشان کرد: من صحبتم را به این شکل انجام ندادم که بخواهم کسی را تهدید کنم اما فکر می کنم سازمان لیگ و کمیته داوران آنقدر عاقل باشند که دیگر اجازه ندهند چنین اتفاقی رخ دهد. با توجه به اتفاقات سال گذشته فکر می کنم حداقل برای لیگ امسال نباید فغانی را به تبریز و یا بازیهای تراکتورسازی بفرستند.

عباسی در رابطه با انتقاد داوران از سازمان لیگ به خاطر عدم حضور فغانی در میان برترین ها به خاطر اشتباهش در بازی تراکتورسازی و نفت گفت: این اتفاقات گذشته است و خیلی نباید به آن بپردازیم. امیدوارم این رخدادها چراغ راه آینده باشد. ما در این راه سوختیم اما امیدوارم بقیه دیگر نسوزند.

وی در پاسخ به این سوال که برای انتخاب داور بازی روز جمعه تراکتورسازی – نفت حساسیت دارید،‌ بیان داشت: برای انتخاب داور مسابقات باید خیلی از مسائل را در نظر بگیرند. شاید بهتر باشد کمیته داوران با باشگاهها توافق داشته باشد که کدام داور را انتخاب می کند و تیمها ۳ گزینه پیشنهادی خودشان را بدهند و از میان آنها داور بازیشان مشخص شود. شاید این امر عملی نباشد اما باید آنقدر داور داشته باشیم که به این حد برسیم.

عباسی در خصوص صحبتهایش با فردین عابدینی در تمرین تراکتورسازی گفت:‌ بحث خاصی نبود. عابدینی بازیکن تراکتورسازی است و نزد ما می ماند. او قرارداد دارد و بعد از طی کردن دوران مصدومیتش می تواند برای تیم به میدان برود.

مدیرعامل تراکتورسازی در پایان در خصوص اینکه تیمش را در حد قهرمانی لیگ برتر می بیند،‌ اذعان داشت: اینکه تیمی مثل تراکتورسازی بدون امید به قهرمانی در لیگ برتر حضور پیدا کند، شاید اصلا معنایی نداشته باشد. امیدوارم که بتوانیم جواب زحماتی که در این مدت کشیده شده و همچنین در طول فصل توسط بازیکنان و کادرفنی انجام می شود را در پایان سال با بالا بردن جام ببینیم.