صفی‌پور: آئین گرامیداشت روز خبرنگار در تبریز برگزار می‌شود
صفی‌پور: آئین گرامیداشت روز خبرنگار در تبریز برگزار می‌شود

عصر تبریز: علی‌اکبر صفی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان ‌شرقی روز گذشته، ۱۱ مرداد در جمع خبرنگاران از برگزاری آئین گرامیداشت روز خبرنگار در ۱۴ مرداد سالجاری خبر داد و اظهار کرد: ‌این آیین از ساعت ۹ در سالن اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز آغاز می‌‎شود. وی ادامه داد: برنامه‌‎های رسمی […]

عصر تبریز: علی‌اکبر صفی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان ‌شرقی روز گذشته، ۱۱ مرداد در جمع خبرنگاران از برگزاری آئین گرامیداشت روز خبرنگار در ۱۴ مرداد سالجاری خبر داد و اظهار کرد: ‌این آیین از ساعت ۹ در سالن اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز آغاز می‌‎شود.

وی ادامه داد: برنامه‌‎های رسمی گرامیداشت روز خبرنگار در تبریز با حضور اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی و حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

صفی‌پور بیان کرد: این آیین با برنامه‏‌های متنوعی از جمله سخنرانی، پخش کلیپ و اهدای جوایز به خبرنگاران و اصحاب مطبوعات همراه است. خبرنگاران در جامعه نقشی کلیدی در بیان حقایق و نظارت بر امور داشته و در  ارتقای سطح اجتماعی و حل معضلات در کنار ارتقای فرهنگ عمومی نقشی مهم دارند.

صفی‌پور گفت: خبرنگاری حرفه‌ای است که نیازمند سعه‌ صدر بوده و در عین حال دارای دامنه‌ تأثیر فراوان است و  انعکاس اخبار و رویدادهای مستند و درست از جامعه توسط خبرنگاران، موجبات حل مشکلات مردم و جامعه را فراهم می‌سازد. خبرنگاران زبان گویا و ناظران جامعه‌اند و می‎توانند در ایجاد زمینه برای حل مشکلات مردم از سوی مسئولان نقش تاثیرگذاری داشته باشند.