فروش امتیاز تیم فوتبال شهرداری تبریز صلاح نبود/ بودجه ما حدود یک صد و پنجاهم بودجه شهرداری است
فروش امتیاز تیم فوتبال شهرداری تبریز صلاح نبود/ بودجه ما حدود یک صد و پنجاهم بودجه شهرداری است
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: یکی از شهرها خواهان خرید امتیاز شهرداری بود که این کار صلاح نبود و تصمیم گرفتیم خودمان با کادری بومی و بازیکنان تبریزی در مسابقات لیگ یک شرکت کنیم.

به گزارش عصرتبریز، علیرضا رحیمی در مورد واگذاری امتیاز تیم فوتبال شهرداری تبریز و منتفی شدن این موضوع پس از کش‌وقوس‌های فراوان، اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز تلاش می‌کردیم امتیاز تیم فوتبال را واگذار کنیم. در همین راستا با چند باشگاه نیز مذاکراتی انجام دادیم اما متأسفانه یا خوشبختانه مشتری مناسبی وجود نداشت. البته یکی از شهرها خواهان خرید امتیاز شهرداری بود که این کار صلاح نبود و تصمیم گرفتیم خودمان با کادری بومی و بازیکنان تبریزی در مسابقات لیگ یک شرکت کنیم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم با یک‌چهارم هزینه فصل قبل و با تیمی متشکل از جوانان تبریز در مسابقات فصل آتی شرکت کنیم. ما فردی را برای سرمربی گری شهرداری انتخاب کرده‌ایم که فردی خوش‌نام و پاک بوده و به نوعی تیم فولاد خوزستان نیز به خاطر استفاده از بازیکنان بومی خود مدیون این مربی است. به نظرم اگر تراکتورسازی در زمان امیر قلعه‌نویی و تونی اولیویرا به موفقیت رسید، به دلیل حضور باغ آبادی در کادر فنی بوده است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: بودجه ما حدود یک صد و پنجاهم بودجه شهرداری است و اینکه بگوییم به خاطر هزینه کردن در ورزش کارگران شهرداری حقوق نمی‌گیرند درست نیست.

وی در پایان گفت: از طرف خودم و عوامل سازمان ورزش شهرداری تبریز به شهروندان عزیز قول می‌دهم در راهی که فکر می‌کنیم درست است، پا پس نمی‌گذاریم.

انتهای پیام/