دوره‌های آموزشی مرتبط با مشاغل کشاورزی برای مددجویان برگزار می‎شود
دوره‌های آموزشی مرتبط با مشاغل کشاورزی برای مددجویان برگزار می‎شود
تفاهمنامه همکاری فی مابین سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان منعقد شد.

به گزارش عصرتبریز، محمد کلامی با اشاره به تفاهم نامه این نهاد با سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه مشاغل کشاورزی با هدف ارتقای اطلاعات و مهارت های مددجویان، انتقال یافته‌های تحقیقاتی، توزیع بروشور و کتابچه های مرتبط با بخش کشاورزی بین مددجویان از مهمترین محورهای همکاری کمیته امداد و سازمان جهاد کشاورزی استان در این تفاهم نامه است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی، صدور گواهینامه برای دوره‌های آموزشی اجرا شده، نظارت بر اجرای پروژه های آموزشی، تامین فضای آموزشی، مربی و وسایل کمک آموزشی مورد نیاز و همکاری در بازدید مددجویان از مزارع، تاسیسات دامی، زراعی و باغی از تعهدات سازمان جهاد کشاورزی استان در این تفاهم نامه است.

کلامی با اشاره به تعهدات این نهاد در تفاهم نامه با جهاد کشاورزی استان، بیان کرد: نیازسنجی و تهیه عناوین دوره‌ها، اعزام مددجویان واجد شرایط برای شرکت در دوره‌های آموزشی و تامین هزینه تدریس مربیان دوره‌های آموزشی و بازدید های علمی از مهمترین تعهدات کمیته امداد استان طبق این تفاهم نامه است.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه زمان اجرای مفاد تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت دو سال است، یادآور شد: این تفاهم نامه در هشت ماده و در دو نسخه تهیه شده و به امضای طرفین رسیده است.

وی با بیان اینکه کارگروه مشترک تقویم آموزشی را تهیه خواهد کرد، افزود: دوره‌های آموزشی پرورش کاکتوس، شتر، قارچ، گیاهان دارویی و گل، زراعت زعفران، سرویس و نگهداری تراکتور و ابزارآلات کشاورزی در سال جاری برای مددجویان برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/