اعلام دلیل انفجار شدید شهر مراغه
اعلام دلیل انفجار شدید شهر مراغه

عصر تبریز: فرماندار ویژه مراغه ( استان آذربایجان شرقی) با اشاره به شنیده شدن صدای مهیب انفجار که در همه جای شهر پیچید، گفت: انفجار مراغه و این صدا مربوط به جریان خاصی نیست و احتمال می رود مربوط به معدن کاری در معادن باشد. ظفر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جزئیات […]

عصر تبریز: فرماندار ویژه مراغه ( استان آذربایجان شرقی) با اشاره به شنیده شدن صدای مهیب انفجار که در همه جای شهر پیچید، گفت: انفجار مراغه و این صدا مربوط به جریان خاصی نیست و احتمال می رود مربوط به معدن کاری در معادن باشد.

ظفر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جزئیات و عوامل ایجاد این انفجار مهیب گفت: این صدا ظهر امروز ساعت ۱۰ شنیده شد که شدت زیادی هم داشت، بعد از این صدا با تمامی مسئولان امنیتی، انتظامی و همچنین پادگان های منطقه تماس گرفتم که خبری از وقوع این انفجار در شهر و یا داخل منطقه نظامی نیست.

وی افزود: به احتمال زیاد این انفجار در معادن اطراف مراغه اتفاق افتاده است که همه مردم صدای آن را شنیدند ولی تاکنون هیچ مورد خرابکاری گزارش نشده است.

سعید شبستری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: انفجار مراغه مربوط به هیچ مورد خاصی نبوده و در حال بررسی ابعاد بیشتر قضیه هستیم.

لازم به ذکر است که ظهر امروز و بعداز گذشت دقایقی از شنیدن صدای انفجار شدید در مراغه، مطالب مختلفی در شبکه های اجتماعی توسط کاربران منتشر شد که در برخی از این مطالب منتشرشده برخی افراد سود جواقدام به شایعه پراکنی و انتشار اخبار دروغ کردند که باتوجه به اظهار نظرهای مسئولان شهرستان و معاون سیاسی استاندار، به هیچ وجه این مطالب صحت ندارد.