«آذربایجانیم» مهمان مخاطبان شبکه سهند
«آذربایجانیم» مهمان مخاطبان شبکه سهند

عصر تبریز: «آذربایجانیم» عنوان برنامه‌ای است از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی که به تهیه‌کنندگی رحمان مفاتحی در ۶۹ برنامه ۵۵ دقیقه‌ای هر شب به صورت زنده مهمان مخاطبان شبکه سهند است. برنامه «آذربایجانیم» با ساختار ترکیبی نمایشی با پخش آیتم‌های متنوع در قالب جُنگ از جمله تاباجالار، مسابقه، پیامک، موسیقی‌های اصیل آذری، وله‌های تولید […]

۴

عصر تبریز: «آذربایجانیم» عنوان برنامه‌ای است از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی که به تهیه‌کنندگی رحمان مفاتحی در ۶۹ برنامه ۵۵ دقیقه‌ای هر شب به صورت زنده مهمان مخاطبان شبکه سهند است.

برنامه «آذربایجانیم» با ساختار ترکیبی نمایشی با پخش آیتم‌های متنوع در قالب جُنگ از جمله تاباجالار، مسابقه، پیامک، موسیقی‌های اصیل آذری، وله‌های تولید شده از زیبایی‌های آذربایجان و بناهای تاریخی، دعوت از میهمانان هنری و اجتماعی و دیگر بخش‌های جذاب سعی دارد لحظه‌های شاد و مفرحی را برای مخاطبان فراهم کند.

گفتنی است، یکی از بخش‌های پرمخاطب برنامه «آذربایجانیم» گزارش از شهرستان‌هاست که تهیه‌کننده برنامه اجرای آن را به عهده دارد و از بازارهای هر شهرستان تهیه می‌شود.

سایر عوامل برنامه عبارتند از:

مجری: رامین راستی / کارگردان: مجید جدی / تصویربرداران: محمد جلیلی، مسعود وطن‌خواه، ابراهیم محمدی، رحیم عباسیان و بابک نوروزی / تدوین: مرتضی مقدس / دستیار تهیه: بهرام محرم‌زاده / نویسنده: غلامرضا صمدی‌نژاد / صدابردار: سید محمود سید سجادیان