موجودات فضایی در دوران جنگ سردمانع بروز جنگ هسته ای شدند
موجودات فضایی در دوران جنگ سردمانع بروز جنگ هسته ای شدند

فضانورد سابق آمریکایی و ششمین انسانی که قدم به سطح ماه گذاشت، مدعی شد که در دوران جنگ سرد میان اتحادجماهیر شوروی سوسیالیستی و آمریکا موجودات فضایی به قصد جلوگیری از بروز جنگ های هسته ای به زمین سفر کرده اند. ادگار میچل فضانورد آمریکایی که ششمین فضانوردی بود که در سال ۱۹۷۱ قدم بر […]

فضانورد سابق آمریکایی و ششمین انسانی که قدم به سطح ماه گذاشت، مدعی شد که در دوران جنگ سرد میان اتحادجماهیر شوروی سوسیالیستی و آمریکا موجودات فضایی به قصد جلوگیری از بروز جنگ های هسته ای به زمین سفر کرده اند.

ادگار میچل فضانورد آمریکایی که ششمین فضانوردی بود که در سال ۱۹۷۱ قدم بر سطح ماه گذاشت، در گفت و گو با نشریه آمریکایی میرور مدعی شد که موجودات فضایی همزمان با انجام نخستین آزمایشات هسته ای آمریکا در سال ۱۹۴۵ به کره زمین سفر کرده اند.
به گفته وی ، موجودات فضایی با اطلاع از انجام آزمایشات هسته ای و به منظور آگاهی پیدا کردن از توانمندی های نظامی ساکنان زمین وجلوگیری از بروز یک جنگ هسته ای به زمین سفر کرده بودند.
وی ادعا کرد که بسیاری از افسران نیروی هوایی آمریکا در دوران جنگ سرد میان شوروی و آمریکا ، این حرف را تایید می کنند و در گفت و گوهایی با او گفته اند که در آن دوران بشقاب پرنده های زیادی را دیده اند که بر فراز منطقه پرواز می کرده اند و درموارد زیادی موشک های هسته ای مستقر در این منطقه را از کار انداخته ومانع پرواز های آزمایشی این موشک ها شده اند.
این فضا نورد ۸۴ ساله آمریکای از نخستین روز فرود سفینه فضایی آپولو ۱۴ بر سطح ماه که او یکی از سرنشینان آن بود ، تا کنون همواره از نظریه وجود موجودات فضایی حمایت کرده و مدعی شده است که این موجودات حدود ۷۰ سال پیش یک بار در نزدیکی شهر رازول در ایالت نیومکزیکو آمریکا به اسارت نیرو های آمریکایی در آمده اند.
وی مدعی شده است که مقامات دولت آمریکا از ترس این که فن آوری های ارزشمندی که در تماس با این موجودات به دست آورده اند به دست دولت شوروی سوسیالیستی بیافتد همواره خبرمربوط به این واقعه را تحت عنوان اطلاعات مافوق محرمانه از مردم کشور مخفی نگه داشته اند.