اشرافیت اطلاعاتی اصل لازم عملیات‎های پلیسی است
اشرافیت اطلاعاتی اصل لازم عملیات‎های پلیسی است
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: با داشتن اشرافیت اطلاعاتی در عملیات های پلیسی موفقیت و پیروزی حاصل می شود و اشرافیت اطلاعاتی اصل لازم عملیات های پلیسی است.

به گزارش عصرتبریز، سردار محسن حسن‎خانی در دیدار فرماندهان و مسئولان انتظامی استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در آستانه دهه امامت و ولایت، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار داشت: با هوشیاری و اشرافیت کامل اطلاعاتی که در نیروهای انتظامی و امنیتی وجود دارد، موفقیت های خوبی در عملیات های پلیسی حاصل شده و نقشه های شوم دشمن نقش بر آب شده است.

وی افزود: اصلی ترین رمز موفقیت در ماموریت های محوله سازمانی، تبعیت از ولایت فقیه و توجه به منویات مقام معظم رهیری است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به وجود همدلی و هماهنگی بین نیروهای انتظامی استان، افزود: در سایه وجود این هماهنگی و همدلی در بین کارکنان، برای نیروی انتظامی استان در حوزه های ماموریتی و انتظامی عملکرد مطلوب و توفیقات خوبی حاصل شده است.

حسن‎خانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه های مختلف ماموریتی پلیس استان، خاطرنشان کرد: حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولان استانی مایه قوت و دلگرمی بوده و امیدواریم در سایه این همدلی و هماهنگی ایجاد شده، در کاهش جرایم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی قدم های موثرتری برداشته شود.

انتهای پیام/