بررسی نواقصات دومین ورزشگاه ملی ایران / کچلی یادگار امام(ره) ترمیم می شود!
بررسی نواقصات دومین ورزشگاه ملی ایران / کچلی یادگار امام(ره) ترمیم می شود!

عصر تبریز: نواقصات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز روز گذشته در نشستی بررسی شد. معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این نشست با تاکید بر رفع تمامی نواقصات مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز گفت: با تلاش همه جانبه دستگاه های استانی و شهری باید در کمترین زمان ممکن این مشکلات مرتفع شود. پور مهدی […]

DSC_0154_copy_23313

عصر تبریز: نواقصات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز روز گذشته در نشستی بررسی شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این نشست با تاکید بر رفع تمامی نواقصات مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز گفت: با تلاش همه جانبه دستگاه های استانی و شهری باید در کمترین زمان ممکن این مشکلات مرتفع شود.

پور مهدی با بیان اینکه همکاری های بین بخشی میان ادارات، نهادها و ارگان های استانی می تواند بخش اعظمی از کمبودهای این ورزشگاه ملی را برطرف کند استفاده از توانمندیهای بخش خصوصی در اجرای طرح های نیمه تمام ورزشگاه ۷۰هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز را مورد تاکید قرار داد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز گفت: این ورزشگاه به عنوان دومین ورزشگاه ملی ایران به شمار می رود اما به دلیل وسعت منطقه و همچنین اجرای چندین طرح عمرانی ورزشی طی سال های گذشته با کمبودهائی مواجه است که باید به تدریج نسبت به رفع این نواقصات اقدام کرد.

اسبقیان افزود: در حال حاضر ۲۰ هزار صندلی برای نصب روی سکوها نیاز است که برای آن اعتباری افزون بر شش میلیارد ریال لازم است که بر اساس الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا باید این تعداد صندلی نصب شود.

تعریض، نورپردازی و استفاده چند منظوره زیرگذر مسیل واقع در اتوبان شهید کسائی برای عبور و مرور تماشاگران، هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی برای رفع مشکل تصرفات در ورودی ورزشگاه، آسفالت راه های دسترسی، ایجاد ساختمان پلیس در جنب ورودی زمین چمن، افزایش دبی آب شرب و استفاده از بخش خصوصی برای تکمیل طرح های نیمه تمام مجموعه از مصوبات نشست بررسی نواقصات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بود.

ورزشگاه یادگار امام تبریز طبق ارزیابی های کنفدراسیون فوتبال آسیا موفق به دریافت درجهَ A شده است.

این ورزشگاه ۲۵ تا ۲۹ شهریور میزبان رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا درگروه E است.

تیم ملی نوجوانان کشورمان در این مسابقات با تیم های هند، بحرین و لبنان همگروه است.